دفعات بازدید: 26,827

تاریخ انتشار: 1390/09/06 - 13:28

انتخاب یک خوزستانی به عنوان سرمربی تیم پینگ پنگ بانوان کشور

دیر زمانی است که تیمهای ملی بانوان از داشتن یک مربی مقتدر وکارآزموده که حداقل حرفی برای گفتن داشته باشد وبتواند بازیکنان شایسته را در حوزه فنی وعلمی پشتیبانی نماید محروم بوده است.

البته  تمامی مربیان بانوان ما از ارزشی ترین و در عین حال مظلوم ترین رشته های ورزشی هستند چرا که اگربرخی از آنان درحوزه عملی و فنی سطحی بالاتر از بازیکنان ملی ندارند دلیل آن محدویتها و برخی مشکلات موجود بوده که متاسفانه  درحد و شان آنان رسیدگی نشده است.

در هر صورت خبردار شدیم که خانم سیما لیموچی این شخصیت علمی و فنی برجسته که برای ورزش کشور و حتی بین الملل  چهره ای مقتدر وشناخته شده است به سرمربیگری تیمهای ملی بانوان انتصاب شده است.

بانوان تنیس روی میز کشور از نداشتن  یک مربی مقتدر وتوانا در رنج بوده اند که امیدواریم با این انتخاب شایسته بسیاری از مشکلات این حوزه مرتفع گردد.

امیدواریم خانم لیموچی بتوانند  برخی موانع موجود خصوصا استفاده از مربی خارجی برای بانوان را که ازسالهای دور مشکلی برای بانوان محسوب می شده از سر راه برداشته و هرچه زودتر زمینه را برای استخدام یک مربی خوب و برجسته  بین المللی  فراهم نمایند.

مدیر سایت این مسئولیت را به خانم لیموچی تبریک گفته ودر همین جا برای کمک در هر زمینه  حتی پیگیری جهت مربی مقتدر خارجی برای بانوان اعلان آمادگی مینماید.

ارسال دیدگاه