دفعات بازدید: 3,105

تاریخ انتشار: 1393/04/08 - 14:32

برگزاري اولین دوره مسابقات باشگاهی نجات‌غریق بانوان خوزستان به ميزباني ماهشهر

استخر شنای ماهشهر

اولین دوره رقابت‌های باشگاهی نجات غریق بانوان خوزستان برگزار شد.

آتوسا سماعی، نایب‌ريیس هیات نجات غریق استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات ششم تیرماه در رده های سنی زیر 30 و بالای 30 سال به میزبانی ماهشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: تیم های ماهشهر، سربندر، شوشتر، دزفول، آبادان و خرمشهر و باشگاه های ملی حفاری اهواز، شهید بابک معتمد اهواز، نفت اهواز و صنایع فولاد اهواز در این رقابت ها شرکت کرده بودند.

وی گفت: در رشته 100 متر با مانع رده سنی زیر 30 سال ارمغان محمدیان از آبادان قهرمان شد، سعاد سیاحی و راضیه کوه‌گیلانی به ترتیب از باشگاه‌ شهید بابک معتمد اهواز و آبادان به صورت مشترک دوم شدند و الهام عموآقایی از باشگاه شهید بابک معتمد اهواز سوم شد.

نایب‌ريیس هیات نجات غریق خوزستان ادامه داد: در رشته 100 متر با مانع رده سنی بالاي 30 سال نیز صغری مبارکه از ماهشهر در جایگاه نخست قرار گرفت، غزال خدادادی از نفت اهواز نایب‌قهرمان شد و شقایق گرجیان از ملی‌حفاری در مکان سوم ایستاد.

وی درباره نفرات برتر رشته 50 متر حمل آدمك در رده سنی زیر 30 سال گفت: شیما حسینی و پگاه نوریان هر دو از ماهشهر به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و فروغ مختاری از آبادان در جایگاه سوم قرار گرفت.

سماعی افزود: در همین رشته و در رده سنی بالای 30 سال غزال خدادادی از نفت اهواز قهرمان شد، سولماز امیدی از ماهشهر در مکان دوم ایستاد و مهناز کریمی از ملی‌حفاری سوم شد.

وی به نتایج تیمی ماده 4 در 33 متر حمل آدمك اشاره کرد و گفت: در رده سنی زیر 30 سال آبادان، باشگاه شهید بابک معتمد اهواز و ماهشهر به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی بالای 30 سال ماهشهر، باشگاه نفت اهواز و آبادان، عنوان‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

نایب‌ريیس هیات نجات غریق خوزستان بیان کرد: از اين مسابقات استقبال بسیار خوبی شده بود و بیش از 85 شرکت‌کننده داشتیم. سطح مسابقات نیز بالا بود. امیدوارم در مرحله دوم که قرار است پس از ماه رمضان در اهواز برگزار شود، ورزشکاران با تمرینات بیشتر شرکت کنند و رکوردهای بهتری نیز به ثبت برسانند.

ارسال دیدگاه