دفعات بازدید: 5,438

تاریخ انتشار: 1393/04/09 - 15:10

پس از تاسيس باشگاه پتروشیمی بندرامام؛ ياوري: اولین هدف‌مان حفظ شرایط موجود است

شاپور یاوری بندرامام

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: باتوجه به این‌که از امور ورزش به باشگاه تبدیل شده‌ایم، اولین رویکرد ما حفظ شرایط موجود است.

شاپور یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: در لیگ برتر كشور سه رشته را پوشش می‌دهیم؛ بسکتبال آقایان که دو سال متوالی است قهرمان لیگ می‌شود، تنیس‌روی‌میز آقایان که امسال قهرمان ليگ شدیم و شطرنج بانوان که در این رشته نیز امسال عنوان قهرمانی را به دست آوردیم.

وی خاطرنشان‌کرد: در لیگ دسته یک كشور تیم‌هایی داریم که تعداد آن‌ها کم نیست. ما در بخش همگانی هم در رشته‌های مختلف فعالیت داریم كه در این بخش 55 مربی داریم که در رشته‌های مختلف کار می‌کنند و تلاش‌شان این است که ورزش، پویا و فعال باشد.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام درباره اهداف و رویکرد این باشگاه پس از تبديل شدن از امور ورزش به باشگاه، گفت: اولین رویکرد ما حفظ شرایط موجود است. ما در بخش حرفه‌ای به عنوان‌های قهرمانی رسیده‌ایم و باید این شرایط را حفظ کنیم، ضمن این‌که باید آن را تقویت نيز کنیم. به طور مثال ما در بسکتبال قهرمان لیگ برتر شده‌ایم و باتوجه به این‌که باید در بخش آسیا هم کار کنیم، باید خودمان را ارتقا دهیم و شرایط را تقویت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه تا چه اندازه به تیم‌داری در بخش بانوان اهمیت می‌دهد؟ عنوان‌کرد: سال‌ها است که تیم شطرنج بانوان‌مان را تشکیل و حفظ کرده‌ایم و آن را در سطوح بالا نگه داشته‌ایم، تا جایی که من به یاد دارم، تیم ما در لیگ برتر كشور در جایگاه‌های اول یا دوم قرار داشته است که این نشان می‌دهد ما به بخش بانوان اهمیت داده‌ایم.

یاوری ادامه‌داد: ما سالنی جداگانه و اختصاصی برای فعالیت بخش بانوان‌مان تاسیس کرده‌ایم که مسوولیت آن نیز بر عهده خودشان است. آن‌ها در این سالن به تمرینات خود می‌پردازند و مشکلی برای فعالیت بخش بانوان ما وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان این‌که قطعا امسال هیچ تیمی به تیم‌های لیگ برتری ما اضافه نمی‌شود، عنوان‌کرد: از امور ورزش به باشگاه تبدیل شده‌ایم و هنوز هیات‌ مدیره ما مشخص نشده است که پس از مشخص شدن هیات‌مدیره باید برنامه‌های‌ پیش‌رو را تنظیم کنیم. به هر حال نمی‌توانیم تیمی را به تیم‌های قبلی لیگ برتری‌مان در حالی که زیربنای آن آماده نیست، اضافه کنیم. ما اگر همین تیم‌هایی را که داریم حفظ و تقویت کنیم، به نظرم کار بزرگی است.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام در پایان خطاب به رسانه‌ها گفت: از اصحاب رسانه استان می‌خواهم که بیشتر از تیم‌های استان حمایت کنند، چرا که این حمایت‌ها می‌تواند برای یک تیم حرفه‌ای راه‌گشا و کارگشا باشد. به هر حال رسانه‌ها باید از جوانانی که به این استان می‌آیند، حمایت کنند، این حمایت بسیار موثر است و در کسب موفقیت‌ها تاثیرگذار می‌باشد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :4

  • اسکندری نیا

    تاریخ : ۱۲ - تیر - ۱۳۹۳

    انشالله که امسال ، سال خوبی برای پتروشیمی و بازیکناش باشه …


  • مهدی امیری فر

    تاریخ : ۱۴ - تیر - ۱۳۹۳

    سلام
    از تلاش و زحمات بی دریغ دوستان در امر ورزش بخصوص استاد عزیزم آقایان مهندس امیری و یاوری و سیاهپور تشکر و قدردانی مینمایم انشاءالله در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشید .
    ارادتمندشما مهدی امیری فر مسئول کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر چمران و بعثت


  • صادق بن سعید

    تاریخ : ۲۲ - تیر - ۱۳۹۳

    با سلام
    احتراما”،در خصوص استعدادهای فراوانی که در رشته فوتبال در رده نونهالان ونوجوانان در شهرستان ماهشهر وجود دارد (خصوصا”شهرک بعثت ومدرسه فوتبال بندر امام با مربیان زحمتکشی مانند آقایان مدهوش ونفریان وامیری )لطفا”جاره اندیشی شود.جرا بازیکنان ما بایستی به تیمهای دیکر شهرستانها خصوصا”فولاد خوزستان بروند .ما میتوانیم با وجود این همه بتروشیمی ،در تمام رده ها تیم داری کنیم وتیم ملی فوتبال رادر تمامی رده های سنی قبضه نماییم.
    با تشکر


  • سعید قنواتیان

    تاریخ : ۸ - مرداد - ۱۳۹۳

    به امید خدا امیدواریم تاسیس باشگاه پتروشیمی بندرامام منجر به ارتقا سطح ورزش باشگاه پتروشیمی بندرامام و منطقه گردد و همگی با حمایت سعی کنیم سهم کوچکی در این را داشته باشیم و این امر میسر نمی گردد مگر با ” همدلی ” … و انجا که به نفع ورزش است و بر خلاف میل شخصی ، مصلحت را در نظر بگیریم تا به امید خدا با صبر و شکیبایی شاهد سیر صعودی ورزش در این منطقه باشیم . در این راستا به امید خدا و با حمایت همه اقشار دفاع از قهرمانی و نگاه به قله های پر افتخار آسیا را سرلوحه کار خود قرار دهیم …. انشالله


ارسال دیدگاه