دفعات بازدید: 3,780

تاریخ انتشار: 1393/04/16 - 13:14

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با مهران حاتمی به توافق اولیه رسید

مسعود سیاهپور

مدیر تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به مذاکره با مهران حاتمی سرمربی فصل قبل این تیم اشاره کرد و گفت: به توافق اولیه با این مربی رسیدیم.
مسعود سیاهپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: حاتمی یکی از مربیان بزرگ ایران و آسیا است و دو فصل متوالی، تیم پتروشیمی بندرامام را به قهرمانی رساند.

وی با اشاره به اینکه حاتمی فصل آینده سرمربی تیم پتروشیمی خواهد بود، گفت: کار کردن با این مربی بزرگ باعث پیشرفت و به اوج رسیدن بسکتبال بندر امام می شود.

مدیر تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام اضافه کرد: طبق برنامه ارائه شده تمرینات تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام بعد از ماه مبارک رمضان در غیاب ملی پوشان آغاز می شود تا برای حضور در لیگ برتر آماده شوند.

وی گفت: چندین بازیکن تیم پتروشیمی در اردوهای تیم ملی برای حضور در جام جهانی هستند، لذا بدون آنها تمرینات را آغاز می کنیم.

سیاهپور افزود: شهریور ماه و همزمان با حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی اسپانیا، تیم پتروشیمی در تورنمنت بین المللی امارات شرکت می کند.

وی اظهار کرد: این تورنمنت، فرصت مناسبی برای بازیکنان جوان تیم است تا توانایی های خود را به نمایش بگذارند.

مدیر تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام افزود: هدف باشگاه حفظ چارچوب اصلی و بازیکنان ملی پوش تیم است تا فصل آینده نیز مدعی جدی قهرمانی باشیم.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام فصل گذشته برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران را کسب کرد.

ارسال دیدگاه