دفعات بازدید: 438

تاریخ انتشار: 1393/05/07 - 3:06

پتروشیمی و حاتمی درصدد ادامه همکاری

yaveri

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام گفت:‌ طي مذاكرات مقدماتي كه با حاتمي داشته‌ايم، قرار بر اين شده است كه برای سال آينده نيز با يكديگر همكاري داشته باشیم.

شاپور ياوري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌ـ‌منطقه خوزستان ـ درخصوص وضعیت سرمربی تیم بسکتبال این باشگاه‏، اظهاركرد: ‌با آقاي حاتمي در حال پيش بردن كارهاي‌مان هستيم، البته هنوز قراردادي امضا نكرده‌ايم و ان‌شاالله قرارداد او نيز امضا مي‌شود و مشكلي هم نيست.

وي بيان‌كرد:‌ خود وي نيز تمایل به ادامه همكاري دارد و طی صحبت‌هایی که با يكديگر داشته‌ایم، حد و حدودها نيز مشخص شده‌ است و قصد همكاري با يكديگر را داریم. طبق مذاكرات مقدماتي‌ای كه داشته‌ايم، قرار بر اين شده است كه سال آينده نيز با يكديگر همكاري کنیم.

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام درباه ترکیب این تیم برای سال آینده نیز گفت: هر تيمي در هر جاي دنيا زماني كه فصل تمام می‌شود و به قهرماني نيز می‌رسد، نقاط ضعف و قوت خود را بررسي مي‌كند و براساس آن، تيم جديد خود را مي‌بندد؛ ما هم از اين قاعده مستثني نيستيم. به هر حال سرمربي و كادر او نقاط ضعف و قوت را بررسي مي‌كنند و آن چه به صلاح‌شان است، باتوجه به سياست‌هاي باشگاه و ديگر موارد که وجود دارد، انجام مي‌دهند و تيم خود را مي‌چينند.

وي خاطرنشان‌كرد: ‌هنوز سهميه تيم‌ها مشخص نشده است و بايد وضعيت در اين زمينه نيز مشخص شود تا سپس سبك و سنگين كنيم و ببينيم چه بازيكناني حاضر به همكاري با ما هستند. فصل نقل و انتقالات نيز تا 25 مردادماه ادامه دارد و گفته‌اند اگر مشكلی پيش نيايد، ليگ برتر اوايل آبان‌ماه و در غير اين صورت نيمه دوم آبان برگزار خواهد شد.

ياوري در پاسخ به اين سوال كه آيا تيم پيش از آغاز مسابقات برای آماده‌سازی بیشتر، به مسابقات برون‌مرزي اعزام خواهد شد؟ گفت:‌ در حال حاضر بازيكنان با توجه به مسابقات جهاني و آسيايي كه تيم‌ملي پيش رو دارد، درگير هستند و اگر فرصتي پيش بيايد اين كار را انجام مي‌دهيم و مشكلی در اين زمينه نداريم، البته بايد وضعيت تيم نيز كاملا مشخص شود.

وي بيان‌كرد: پيش از مسابقات سال گذشته نيز كه تيم‌مان قهرمان هم شده بود، اعضای تیم را به استانبول اعزام كرديم و تیم پنج شش بازي تداركاتي نيز انجام داد و براي مسابقات نيز آماده شد. اين رقابت‌ها در آمادگي بازيكنان تيم خيلي تاثيرگذار بود، چرا كه در ديدارهاي تداركاتي با تيم‌هاي خوبي بازي كرديم.

ارسال دیدگاه