دفعات بازدید: 1,762

تاریخ انتشار: 1393/05/07 - 16:43

تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر به لیگ برتر برمی‌گردد؟

ایمان عیسی زاده

ایمان عیسی‌زاده، سرپرست تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، امسال بازهم در لیگ برتر کشور شرکت می‌کنیم. ما برای خرید امتیاز تیم مقاومت کرج که امسال به لیگ برتر صعود کرده است و یک تیم لیگ برتری دیگر که قصد تیم‌داری ندارد، به توافقات و جمع بندی هایی رسیده ایم. البته به خرید امتیاز تیم مقاومت کرج نزدیک تر هستیم، چرا که مذاکرات جدی تر صورت گرفته است.

وی بیان کرد: خود من پیگیر و متولی کار هستم و صحبت هایی با این دو تیم برای خرید امتیازات آن‌ها داشته ام. فقط توافقات جزئی باقی مانده است تا تیم ما لیگ برتری شود.

سرپرست تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر گفت: با کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این زمینه صحبت کرده ام و توضیحات مقدماتی را نیز به وی داده ام تا ان‌شاالله کیانی زاده هم مساعدت کند تا تیم ما لیگ برتری شود و امسال نیز خوزستان دو تیم در لیگ برتر کشور داشته باشد.

وی در ادامه با بیان این‌که گزینه هایی برای هدایت تیم مدنظرمان است، خاطرنشان‌کرد: با لک و ابطحی مذاکرات مقدماتی ای صورت گرفته است و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، یکی از این دو مربی هدایت تیم ما را برعهده خواهد گرفت.

عیسی‌زاده افزود: از بین این دو گزینه ابطحی به نیمکت ما نزدیکتر است، چرا که او در حال حاضر با هیچ تیمی قرارداد ندارد ولی لک هنوز با گیتی‌پسند اتمام حجت نکرده است. به هر حال نشستن این مربیان روی نیمکت ما به برنامه های آن‌ها نیز بستگی دارد.

وی بیان کرد: اگر مشکلی پیش بیاید و نتوانیم با این مربیان به توافق برسیم، گزینه سوم ما محسن خبیری، سرمربی سال گذشته هلال احمر تبریز است که برنامه های او را هم گرفته ام.

سرپرست تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر گفت: نظر هیات مدیره باشگاه این است که امسال به صورتی کار کنیم که رتبه‌مان تک رقمی شود و به همین منظور به دنبال بازیکنان شاخص و مربیان باتجربه‌تر هستیم.

وی عنوان کرد: قرار است با توجه به نظر هیات مدیره باشگاه، نام باشگاه تغییر کند و ممکن است برای سال آینده با نامی جدید در لیگ برتر کشور شرکت کنیم. به هر حال تیم ما نماینده استان است که در لیگ برتر حضور پیدا می کند و این قول را می دهیم که اگر اتفاق خاصی نیفتد، خوزستان با دو تیم در لیگ برتر شرکت کند. ما می‌خواهیم با یک تیم در خور نام خوزستان در لیگ برتر کشور شرکت کنیم.

ارسال دیدگاه