دفعات بازدید: 11,347

تاریخ انتشار: 1390/09/08 - 1:56

هفته نهم لیگ برتر/ شکست ذوب آهن و پتروشیمی بندر امام و پیروزی صنایع پتروشیمی ماهشهر

هفته نهم رقابتهای لیگ برتر باشگاههای کشورعصر امروز هفته نهم خود را پشت سر گذاشت و ذوب آهن اصفهان اولین شکست فصل را مقابل تیم شهرداری گرگان متحمل شد و مکان خود در صدر جدول را از دست داد.

 شهرداری گرگان که در چند هفته اخیر بازیهای خوبی را انجام داده بود، در سالن اختصاصی خود و در میان تشویق بی امان هواداران خود موفق شد تیم صدر نشین ذوب آهن اصفهان را شکست دهد و اولین شکست فصل را برای این تیم رقم زند.

 اما شگفتی بزرگ این هفته را تیم جهش ترابر قم رقم زد. این تیم که تمامی مسابقات قبلی خود را با شکست به اتمام رسانده بود، در سالن اختصاصی خود موفق شد تیم مدعی پتروشیمی بندر امام را با نتیجه 81-83  شکست دهد و اولین پیروزی خود در مسابقات لیگ برتررا جشن بگیرد. تیم جهش ترابر در چند هفته اخیر ارائه گر بازیهای زبیایی بوده است و نتیجه دو دیدار را نیز در وقت اضافه واگذار نموده بود.

در اهواز تیم فولاد ماهان سپاهان موفق شد میزبان خود را شکست دهد و به یک پیروزی با ارزش دیگر دست پیدا کند. در این مسابقه جدال حامد حدادی و اصغر کاردوست، دو سانتر ملی پوش کشورمان دیدنی بود. جواد داوری و راشد اندرسون از تیم ماهان پرامتیازترین یاران تیم خود بودند.

تیم آ.اس شیراز نیز در ادامه بازیهای خوب خود در چند هفته اخیر موفق شد تیم شهرداری زنجان را مغلوب نماید و با دو پله صعود به رده هفتم جدول صعود نماید.

در دیگر بازی حساس هفته دوتیم تهرانی مهرام و دانشگاه آزاد رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این تیم مهرام بود که موفق شد با نتیجه 89-77 حریف خود را شکست دهد و با 9 پیروزی پیاپی به صدر جدول رده بندی صعود نماید.

در آخرین بازی امروز نیز تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر  در خانه خود تیم پویای تهران را شکست داد و چهارمین پیروزی خود در مسابقات را بدست آورد.

 در پایان مسابقات این هفته تیم مهرام به عنوان تنها تیم بدون شکست مسابقات در صدر جدول رده بندی قرار دارد و ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد تهران در مکانهای دوم و سوم قرار دارند.

مسابقات هفته دهم روز پنجشنبه دهم آذرماه برگزار خواهد شد.

# تيم بازی برد امتیاز
1 مهرام مهرام تهران 9 9 18
2 ذوب ذوب آهن 9 8 17
3 دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد 9 6 15
4 پتروشیمی پتروشیمی بندرامام 9 6 15
5 فولاد اصفهان فولاد ماهان سپاهان 8 6 14
6 ماهشهر پتروشیمی ماهشهر 9 4 13
7 آ.اس لوله آ.اس شیراز 9 3 12
8 پویا تهران پویا تهران 9 3 12
9 حفاری شرکت ملی حفاری 9 3 12
10 شهرداری زنجان شهرداری زنجان 9 2 11
11 شهرداری شهرداری گرگان 8 2 10
12 جهش قم جهش ترابر قم 9 1 10
ارسال دیدگاه