دفعات بازدید: 3,228

تاریخ انتشار: 1393/07/04 - 0:23

مديرعامل پتروشيمي بندرامام: تيم بسكتبال‌مان را با ايده سال گذشته مي‌بنديم

شاپور یاوری بندرامام

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام گفت: قصد داريم با همان ايده سال گذشته، تيم بسكتبال مان را ببنديم و براي قهرماني در ليگ برتر تلاش كنيم.

شاپور ياوري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهار كرد: تمرينات تيم‌مان براي شركت در فصل جديد ليگ برتر از اوايل این هفته در ماهشهر آغاز شده است. امسال هم با مهران حاتمي به توافق رسيديم و او هدايت تيم را بر عهده دارد.

وي بيان كرد: تيم مان هنوز به صورت كامل بسته نشده است و تركيب تیم مشخص نيست. اردوي خارج از استان و بازي هاي تداركاتي نيز خواهيم داشت تا در نهايت بتوانيم براي مسابقات آماده شويم. اگر كادر فني تشخيص به برپایی اردوي خارجي داد، اين اردو هم برگزار مي شود.

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام گفت: تيم ما بيش از 10 سال است كه در ليگ برتر كشور حضور دارد و براي دو سال متوالي هم قهرمان ليگ شده ايم. امسال هم اگر ان‌شاءالله بتوانيم تيم خوبي را ببنديم، هدف مان قهرماني در ليگ برتر است.

وي ادامه داد: به هر حال بايد تيم را ببنديم و ببينيم توانسته ايم هدف‌گذاري‌مان را انجام دهيم يا خير ولي تلاش مان اين است كه با همان ايده سال گذشته، تيم را ببنديم و بازهم براي قهرماني بجنگيم.

ارسال دیدگاه