دفعات بازدید: 1,121

تاریخ انتشار: 1393/07/05 - 14:20

چند خبر از ليگ برتر فوتبال خوزستان

ليگ‌برتر خوزستان به تعويق نمي‌افتد

پس از اعلام برنامه هفته اول و زمان دقيق برگزاري ليگ‌برتر باشگاه‌هاي خوزستان برخي از تيم‌ها بار ديگر درخواست به تعويق افتادن بازي‌ها به مدت يك هفته ديگر كردند؛ اما حسن محمديان، رئيس كميته مسابقات با اين درخواست موافقت نكرد تا اين بازي‌ها در همان روز يكشنبه ششم مهرماه با انجام هفت ديدار شروع شود، البته بيش از اين هيات فوتبال شروع بازي‌ها را 27شهريور اعلام كرد؛ اما پس از تغيير چند باره به ششم مهرماه رضایت داد. به هر حال هيات فوتبال عزم خود را جزم كرده است تا بدون هيچگونه مشكلي فصل را آغاز كند.

برنامه ديدارهاي هفته اول ليگ‌برتر خوزستان يكشنبه 6/7/93 ساعت 16؛

شاهين ماهشهر- دارايي‌ماهشهر، جنوب‌باغملك- پارسيان همت بندرامام، شهرداري شمس‌آباد- استقلال شوشتر، استقلال رامهرمز- استقلال رامشير، شهباز شادگان- كارگر شادگان، ماهان سوسنگرد- جنوب آزادگان، پرسپوليس‌ويس- سپاهان ايذه

* ناظران جديد ليگ‌برتر

كميته مسابقات هيات فوتبال خوزستان به منظور تقويت سيستم نظارتي مسابقات ليگ‌برتر(فصل94-93) ازناظران جديد براي نظارت در اين ديدارها استفاده خواهد كرد.
اين ناظران تمامي مسابقات ليگ‌برتر فوتبال را در استان زيرنظر خواهند گرفت و گزارشات خود پيرامون وضعيت برگزاري مسابقات را به صورت هفتگي به مسوولان كميته اجرايي گزارش خواهند كرد. كميته اجرايي به همين منظور تعدادي از پيشكسوتان و فعالان فوتبال خوزستان را براي نظارت بر مسابقات ليگ‌برتر دعوت خواهد كرد و اين ناظران از فردا(يكشنبه) كليه مسابقات هفته اول جام پانزدهم را تحت نظر خواهند گرفت.

* امتياز مقاومت هويزه واگذار شد

امتياز تيم فوتبال مقاومت هويزه در رقابت‌هاي پانزدهمين دوره ليگ‌برتر باشگاه‌هاي خوزستان به تيم فوتبال ماهان سوسنگرد واگذار شد.
مقاومت در فصل گذشته با تفاضل گل بهتر در ليگ‌برتر ماندني شد، به دليل مشكلات مالي و عدم حل آن از سوي مسوولان شهر هويزه از حضور در مسابقات فصل جديد كناره‌گيري و امتياز خود را به تيم ماهان سوسنگرد واگذار نمود.

ارسال دیدگاه