دفعات بازدید: 2,505

تاریخ انتشار: 1393/07/14 - 18:26

حضور تیم بسکتبال صنایع ماهشهر در لیگ برتر کشور مشخص نیست

اصغر نظری

مدیرعامل باشگاه صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: حضور یا عدم حضور تیم بسکتبال باشگاه در فصل جدید لیگ برتر کشور هنوز مشخص نیست.

اصغر نظری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: تا این لحظه که هیچ خبری نیست و فکر نمی کنم که برنامه ای هم برای حضور ما در لیگ برتر کشور باشد.

وی بیان کرد: هنوز به فدراسیون اعلام آمادگی نکرده ایم و البته این عدم اعلام آمادگی مبنی بر انصراف ما نیست، چرا که آخرین جلسه هماهنگی جهت قرعه‌کشی مسابقات 23 مهرماه برگزار می شود. تیم ما تیمی است که پتروشیمی های منطقه هزینه آن را می دهند و هنوز تصمیمی برای حضور یا عدم حضورمان نگرفته اند.

مدیرعامل باشگاه صنایع پتروشیمی ماهشهر افزود: احتمال دارد نزدیک به زمان قرعه کشی به ما بگویند که در این مراسم شرکت کنید و هزینه ها را می دهیم ولی تاکنون نه موافقت و نه مخالفت‌شان را اعلام نکرده‌اند.

وی درباره از دست دادن زمان برای آغاز تمرینات تیم، گفت: معمولا همیشه تیم ما یک هفته قبل از مسابقات بسته می شود که این کار به ضرر تیم ما است. همین موضوع باعث شده است که ما همیشه در نیم‌فصل اول از تمام تیم ها شکست بخوریم ولی در نیم فصل دوم عملکردمان بهتر می شود.

نظری خاطر نشان کرد: به هر حال هنوز سیاست باشگاه برای تیم‌داری در لیگ برتر امسال مشخص نشده است و حضور ما در هاله ای از ابهام است.

ارسال دیدگاه