دفعات بازدید: 1,960

تاریخ انتشار: 1393/07/16 - 2:44

نتايج هفته دوم ليگ برتر فوتبال خوزستان+جدول و برنامه هفته سوم

shahin mah

هفته دوم ليگ‌برتر خوزستان؛
باران گل در بندرامام

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر به نقل از روزنامه كارون ورزشي ; هفته دوم ليگ‌برتر خوزستان در حالي با برگزاري 7 ديدار به انجام رسيد كه دو تيم همنام جنوب باغملك و سوسنگرد از همين ابتداي فصل عزم خود را براي قهرماني جزم كرده‌اند. از طرفي ديگر عملكرد ضعيف نماينده بندر امام طي دو هفته اخير و دريافت 8گل باعث شده تا در صورت ادامه روند فعلي اين تيم يكي از كانديداي سقوط باشد. رد و بدل شدن 20 گل در روز دوم از نكات جالب توجه ديگر بوده است و اميدواريم تا در هفته‌هاي آتي نيز اين روند ادامه داشته باشد.

از جمع 14 تيم حاضر در مسابقات اين فصل تنها 2 تيم استقلال رامشير و پارسيان بندرامام امتيازي دشت نكرده‌اند. كميته برگزاري مسابقات با اعلام برنامه كامل مسابقات همراه با تاريخ برگزاري نقش تعيين‌كننده‌اي در برنامه‌ريزي و آمادگي تيم‌ها جهت شركت در مسابقات داشته است. ضمن اينكه با توجه به خنك شدن هواي استان و تغييير ساعت انجام بازي‌ها به بالا بردن كيفيت مسابقات كمك خواهد كرد.

*بهترين‌هاي هفته؛
بهترين تيم: جنوب باغملك
تيم جنوب به دلايل متعددي تيم هفته شد. هيچگاه تحت تاثير نام استقلال و تماشاگران بي‌شمار رامشيري قرار نگرفت. هوشيار و روان حركت كرد. جوان و يكدست بد. جنوب با 2گل به دومين پيروزي متوالي دست يافت.

*‌ بهترين مربي:
ایرج رضایی(شهرداری)

به لطف تجربه فراوانش تيم خود را طوري آماده كرد كه با 3 گل به پیروزی رسید. او به همين دليل مربي هفته شناخته شد.

*‌ بهترين بازيكن:
ميلاد صالحي(جنوب‌باغملك)
ميلاد صالحي هافبك مياني تيم جنوب ضمن آنكه يك گل زد؛ اما هيچگاه از چارچوب برنامه‌هاي تيم خود خارج نشد. بازيكني بود كه هرگاه صاحب توپ مي‌گرديد، آنگاه جنوبي‌ها حملات گسترده‌اي را روي دروازه استقلالي‌ها تدارك مي‌ديدند.

*‌ داور هفته: مهدي قاسمي
ديدار دو تيم پيروز هفته اول در سوسنگرد(جنوب و پرسپوليس‌ويس) صحنه‌هاي حساس زيادي داشت و داور اين ديدار نيز به زيبايي‌هاي اين بازي افزود
داور خوش قد و قامت مسجدسليماني در اعلام پنالتي به سود جنوب و نيز استفاده از كارت‌هاي رنگي خود به خوبي عمل كرد تا جايي كه كادر فني و سرپرست تيم بازنده از قضاوت وي رضايت كامل داشتند.
*‌ كمك‌داور هفته: جواد صالحيان
در روزي كه كارگر شادگان در خانه 2بر1 شكست خورد صالحيان عملكرد خوبي داشت. اين كمك داور باتجربه و ملي در اكثر صحنه‌ها با داور مسابقه هماهنگ عمل كرد و در تشخيص آفسايدها نيز بدون هيچگونه اشتباهي پرچم زد.

نتايج و اسامي گلزنان
سپاهان ايذه 1- استقلال رامهرمز صفر
گل: سجاد فرهادي

جنوب سوسنگرد2- پرسپوليس‌ويس 1
گل‌ها: محمد فريساد، علينگراوي(جنوب) و مصطفي نبگان(پرسپوليس)

كارگر شادگان1- ماهان سوسنگرد2
گل‌ها: حسن قنواتي(كارگر) و ساكي و طرفي(ماهان)

دارايي‌ماهشهر صفر- شهرداري شمس‌آباد3
گل‌ها: سجاد بيگدلي، حبيب دريايي و بابك‌زادتقي

استقلال شوشتر2- شهباز شادگان صفر
گل‌ها: اشكان سيفوري و عليرضا بهداروند

*‌ استقلال رامشير1- جنوب باغملك2

گل‌ها: سعيد خالدي(استقلال)،محمد محمدي و ميلاد صالحي(جنوب)

*‌ پارسيان بندرامام صفر- شاهين ماهشهر5
گل‌ها: اميد عسكراوي، سعيد زارع
(هر كدام 2بار) و مسعود قيم(شاهين)

lig khozestan fotball

barname

 

ارسال دیدگاه