دفعات بازدید: 1,175

تاریخ انتشار: 1393/07/20 - 19:01

پایان مرحله اول لیگ نجات غریق خوزستان

مرحله اول لیگ نجات غریق خوزستان به پایان رسید.

حر حاجیان، رییس هیات نجات غریق استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مرحله از مسابقات روز گذشته (شنبه) به میزبانی آبادان برگزار شد.

وی بیان‌کرد: در ماده 100 متر شنای با مانع، صابر فولادی‌وندا از امیدیه قهرمان شد، بهزاد عزیززاده از ماهشهر در جایگاه دوم قرار گرفت و ساسان کریمی از مسجدسلیمان مکان سوم را به خود اختصاص داد.

رییس هیات نجات غریق خوزستان درباره نفرات برتر ماده 50 متر حمل آدمک، گفت: شاهین سیاوش‌پوری از امیدیه در مکان نخست قرار گرفت، میلاد معین‌خیاط از نفت اهواز دوم شد و حبیب محمدی‌فرد از امیدیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی خاطرنشان‌کرد: در ماده 100 متر حمل آدمک نیز ساسان کریمی از مسجدسلیمان به قهرمانی رسید، بهزاد عزیززاده از ماهشهر دوم شد و صابر فولادی‌وندا از امیدیه در مکان سوم ایستاد.

حاجیان گفت: در ماده 4 در 23 متر امدادی شنای با مانع تیم‌های امیدیه، ماهشهر و آبادان به ترتیب اول تا سوم شدند و در ماده 4 در 23 متر امدادی حمل آدمک تیم‌های امیدیه، ماهشهر و نفت اهواز جایگاه های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی بیان‌کرد: در پایان هفته اول این مسابقات هیات نجات غریق امیدیه به قهرمانی رسید، هیات نجات غریق ماهشهر دوم شد و نفت اهواز در مکان سوم قرار گرفت.

رییس هیات نجات غریق خوزستان با مثبت ارزیابی کردن مرحله نخست لیگ استان، عنوان‌کرد: مرحله دوم این مسابقات آبان‌ماه به میزبانی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه