دفعات بازدید: 542

تاریخ انتشار: 1393/07/25 - 18:21

نادیده گرفتن کمک‌های مختلف به تیم وحدت چمران جای تأسف دارد

تهذیبی

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر در واکنش به اظهارات مدیرعامل باشگاه وحدت چمران گفت: جای تأسف دارد که تمام کمک‌های قبلی این اداره به باشگاه وحدت چمران نادیده گرفته می‌شود.

خادمعلی تهذیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر در سال جاری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مختلفی را به باشگاه وحدت چمران ارائه کرده است.

وی افزود: پرداخت مبلغ ورودی تیم وحدت برای شرکت در سوپرلیگ استان، اهدای تجهیزات کامل از قبیل لباس ورزشی و غیره و تأمین وسیله رفت و آمد برای شرکت در مسابقات سوپرلیگ بر اساس قول و قرار قبلی از جمله این کمک‌ها بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر با اشاره به رد درخواست 80 میلیون ریالی باشگاه وحدت چمران، خاطرنشان کرد: نماینده این باشگاه درخواست دریافت 80 میلیون ریال کارت هدیه را داشت که به دلیل مشخص نبودن محل مصرف با مخالفت اداره ورزش و جوانان مواجه شد.

تهذیبی ادامه داد: بر اساس قانون، هر فردی که قصد تیم‌داری داشته باشد یا باید بنیه مالی داشته و یا از حمایت اسپانسر برخوردار باشد تا کسی مجبور به فروختن تلفن همراه خود نشود. با این حال باشگاه‌داران ما از همه اشخاص حقیقی و حقوقی و خیران گمنام کمک گرفته و آماری از این کمک‌ها نیز وجود ندارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر ادامه داد: اگر قرار بر این باشد که تمام هزینه‌های تیم‌ها و باشگاه‌ها توسط این اداره پرداخت شود دیگر نیازی به اسم وحدت و دارایی و غیره نیست و همه باید به اسم اداره ورزش و جوانان فعالیت کنند. ساختار وزارت ورزش و جوانان، ادارات کل و ادارات شهرستان اجازه تیم‌داری و هزینه‌کرد برای باشگاه‌های خصوصی از محل اعتبارات دولتی مصوب را ندارند.

وی اضافه کرد: اما با توجه به اینکه شهرستان بندر ماهشهر از اعتبارات داخلی خارج از مصوب استان هزینه می‌کند موارد کمک به تیم‌ها نیز در حد امکان و با در نظر گرفتن وسعت و تنوع ورزش صورت می‌گیرد. جای تأسف دارد که تمام کمک‌های قبلی این اداره به باشگاه وحدت چمران نادیده گرفته می‌شود.

تهذیبی متذکر شد: نشر اطلاعات نادرست از قبیل هزینه‌کرد بالا برای تیم‌های بسکتبال نیز جای تأسف دارد، چراکه تیم بسکتبال صنایع به دلیل مشکلات و بخشنامه‌های اداری صادره در آستانه حذف از لیگ برتر است و تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام نیز تماما توسط اسپانسر مالی خود اداره می‌شود.

وی تصریح کرد: کمک‌های مالی این اداره به تمام تیم‌ها و باشگاه‌ها نیز براساس سطح لیگ و تعداد بازی‌ها ارائه می‌شود و تقسیم کمک‌های مالی به صورت مساوی کاملاً ناعادلانه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر در پایان تأکید کرد: هیچ تفاوتی بین تیم‌های ورزشی بندر ماهشهر، بندر امام و شهر چمران وجود ندارد و این اداره تمام تلاش خود را برای رعایت مساوات به کار می‌برد.

ارسال دیدگاه