دفعات بازدید: 334

تاریخ انتشار: 1393/07/28 - 23:53

مديرعامل باشگاه پتروشيمي: صمد ‌نيكخواه برای هر باشگاهی یک برگ برنده‌ است

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام پس از پيوستن صمد نيكخواه‌بهرامي، كاپيتان تيم‌ملي بسكتبال به اين تيم، گفت: نيكخواه‌بهرامي برگ برنده‌اي در دست هر مربي و هر باشگاهي است.

شاپور ياوري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌ـ‌منطقه خوزستان ـ اظهاركرد:‌ فصل نقل و انتقالات است و ما هم باتوجه به اين‌كه برخي بازيكنان‌مان مانند ارسلان كاظمي و مهدي كامراني را از دست داده بوديم، به دنبال بازيكن مناسب بوديم و در همين راستا با نيكخواه‌بهرامي وارد مذاكره شديم و به توافق رسيديم. اين بازيكن روز گذشته (شنبه‌) وارد ماهشهر شد و اولين تمرين خود را هم با تيم انجام داد.

وي بيان‌كرد: نيكخواه‌بهرامي بازيكني با پتانسيل بالا است و بودن او كه كاپيتان تيم‌ملي و بازيكن با سابقه‌اي است، برگ برنده‌اي در دست هر مربي و هر باشگاهي است. به هر حال بايد ديد كه خداوند چه چيزي را رقم مي‌زند.

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام در ادامه خاطرنشان‌كرد: با بهنام يخچالي هم كه ملي‌پوش است و البته جزو سهميه محسوب نمي‌شود، به توافق رسيديم و اكنون همراه تيم است. با يكي دو بازيكن ملي‌پوش ديگر هم وارد مذاكره شده‌ايم و ان‌شاالله امروز یا فردا اسامي آن‌ها را پس از توافق اعلام مي‌كنيم.

وي با بيان اين‌كه تمرينات تيم‌مان به خوبي پيش مي‌رود، گفت: نزديك به يك ماه است كه تمرينات تيم ما آغاز شده است. تمرينات‌مان در ماهشهر، شيراز و تهران دنبال شد و اكنون هم تيم در ماهشهر در حال تمرين است.

ياوري در پايان عنوان‌كرد: ‌ما وظيفه‌اي جز قهرماني در ليگ برتر نداريم و اميدوارم امسال، سال خوبي براي خوزستاني‌ها باشد.

ارسال دیدگاه