دفعات بازدید: 564

تاریخ انتشار: 1393/07/28 - 23:58

نایب‌قهرمانی تیم شهید تندگویان در پایان دور رفت لیگ برتر شطرنج کشور

سرمربی تیم شطرنج پتروشیمی شهید تندگویان پس از نایب قهرمانی در دور رفت لیگ برتر کشور، گفت: خدا را شکر با وجود مشکلاتی که برای تیم مان به وجود آمده است، خوب نتیجه گرفتیم.

عبدالامیر خطیب‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: هفته دوم و پایانی دور رفت لیگ برتر کشور، از 23 مهرماه به مدت سه روز در خرم آباد برگزار شد و ما به سه پیروزی، یک شکست و یک تساوی دست پیدا کردیم. شکست مان هم برابر شهرداری تبریز که تیمی است که برای قهرمانی بسته شده است، رقم خورد.

وی بیان کرد: خدا را شکر علی رغم یکسری مشکلات که برای تیم مان به وجود آمده است، خوب نتیجه گرفتیم. ما به اسم تیم شهید تندگویان در مسابقات شرکت کردیم ولی اسپانسرمان در این هفته تیم را ساپورت نکرد و حتی شنیدیم که در شهرستان افرادی سنگ‌اندازی کردند و البته با کمک آقای کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان و عده‌ای از مسوولان شهرستان ماهشهر، این موارد در حال برطرف شدن است.

سرمربی تیم شطرنج پتروشیمی شهید تندگویان گفت: امیدوارم برای تیم مان که تا این جای مسابقات خوب کار کرده است، در ادامه مشکلی پیش نیاید. در تیم ما فقط دو بازیکن غیربومی وجود دارد و سایر نفرات مان بومی هستند. تیم هایی بودند که قصد جذب شطرنج بازان استان ما را داشتند ولی ما طی صحبت هایی که با آن ها داشتیم، از آن ها خواستیم که اولویت شان را به تیم استان شان بدهند که آن ها نیز با وجود این‌که تیم های دیگر مبالغ خوبی را به آن ها پیشنهاد داده بودند، پذیرفتند که در تیم استان خودشان بازی کنند.

وی خاطر نشان کرد: بازیکنان ما تا این جای مسابقات بدون دریافت یک ریال و بدون چشم‌داشت، بازی کرده اند و عملکرد عالی‌ای داشته‌اند. تیم ما اکنون با 25 امتیاز در پایان دور رفت در جایگاه دوم قرار دارد و تیم شهرداری تبریز که دو استاد بزرگ خارجی و دو استاد بزرگ ایرانی را در اختیار دارد، در رده اول است. این تیم برای قهرمانی بسته شده است.

خطیب زاده گفت: بضاعت تیم ما با توجه به آن مبلغی که برای قرارداد بازیکنان در نظر گرفته شده است، جایگاه پنجم است در حالی که خوشبختانه آن قدر عرق تیم ما بالا است و بازیکنان مان همدل هستند که در پایان دور رفت در مکان دوم قرار گرفتیم. جا دارد از آقای کیانی زاده به خاطر حمایت هایش تشکر کنم.

وی عنوان کرد: این قول را هم می دهم که اگر تیم مان ثبات داشته باشد و مشکلاتش حل شود، در پایان لیگ برتر کشور بین سه تیم برتر قرار بگیریم و ان‌شاالله پس از سال ها یک جام را به خوزستان بیاوریم.

ارسال دیدگاه