دفعات بازدید: 688

تاریخ انتشار: 1393/07/30 - 21:05

پیام تبریک شهردار بندرماهشهر به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

kamai mahshahr

شهرداربندرماهشهر در پیامی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، از تلاش و کوشندگی تمام دست اندرکاران ورزش، هیئت های ورزشی و ورزشکاران شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش ماهشهرامروز خورنا ، کمایی شهرداربندرماهشهردر پیامی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، از تلاش و کوشندگی تمام دست اندرکاران ورزش، هیئت های ورزشی و ورزشکاران شهرستان قدردانی کرد.

کمایی در این پیام عنوان داشت : ورزش به عنوان پدیده ای اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و محوری دارد و برهمین اساس نه تنها یک روز، بلکه تمام روزهای سال را در برمی گیرد.

در ادامه شهردار بندرماهشهر اعلام داشت: ورزش شهرستان با توجه به سرمایه های انسانی، دارای ورزشکارانی مستعد و بالنده بوده و این امر زمینه ساز رشد و تعالی است.

وی بیان داشت: شهرستانی که در زمینه صنعت پتروشیمی و صادرات و واردات جایگاه ویژه ای در کشور داشته می بایست در عرصه ورزش قدرت نمایی فراوانی را از خود نشان دهد.

مهندس کمایی ابراز داشت: ورزش نماد قدرت، صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است. با ورزش است که می توان فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی را در جهان معرفی نماییم.

شهردار بندر ماهشهر گفت: امیدوارم ورزش شهرستان همانند رودخانه ای جوشان و خروشان در جریان باشد و جوانان و نوجوانان برومند این دیار مانند نگینی درخشان در عرصه رقابت ها بدرخشند.

در پایان مهندس کمایی از زحمات مدیران ورزشی شهرستان، ورزشکاران و تمامی کسانی در که در تعالی ورزش شهرستان گام برمی دارند تقدیر و تشکرنمودند.

ارسال دیدگاه