دفعات بازدید: 1,260

تاریخ انتشار: 1393/08/01 - 1:13

با کادرفنی و بازیکنان کاملا بومی؛ حضور تیم بسکتبال صنایع ماهشهر در سوپرلیگ قطعی شد

بسکتبال صنایع پتروشیمی

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال صنایع ماهشهر امسال زیر نظر اداره ورزش و جوانان و هیئت بسکتبال ماهشهر اداره می شود و بدون تغییر نام با ترکیبی 100 درصد بومی در سوپرلیگ شرکت می کند.

شنیده می شود بازیکنان و کادر بومی صنایع هم تا اطلاع ثانوی بدون حق الزحمه برای این تیم کار می کنند تا زمانی که کمک صنایع نیز به این تیم برسد.

عبدالحمید افشاریان از پیشکسوتان و مربیان قدیمی ماهشهر هدایت تیم صنایع را برعهده خواهد داشت و مسعود صانعی نیز به عنوان مربی در کنار وی فعالیت می کند.

khademali tahzibi

مدیر اداره ورزش و جوانان ماهشهر: اداره بودجه و اجازه تیمداری را ندارد

خادم علی تهذیبی مدیر اداره ورزش و جوانان ماهشهر با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت: تا این لحظه تلاش بر این بوده است که تیم صنایع از گردونه سوپرلیگ بسکتبال حذف نشود. در حال حاضر تیم بسکتبال پتروشیمی از مجموعه نفت در سوپرلیگ شرکت دارد و تیم صنایع هم در سالیان گذشته از محل کمک مشترک شرکت های صنایع اداره می شد اما امسال تعریف صنایع از کمک به ورزش عوض شده است.

وی توضیح داد: کمک شرکت های صنایع به ورزش سمت زیر ساخت ها رفته است و بحث اینجا است که تیمداری امری حرفه ای به شمار می رود که باید به آن نگاهی حرفه ای داشت به همین دلیل هم شرکت ها و صنایع قصد دارند به صورت حرفه ای تیمداری نکنند.

با این شرایط تیم صنایع چگونه حفظ شد؟

تهذیبی پاسخ می دهد: از آنجایی که این تیم بومی بود و بازیکنان و کادر هم خواستار حفظ آن بودند تصمیم گرفتیم فعلا با نام صنایع و زیرنظر اداره کل ورزش و جوانان به فعالیت بپردازند تا هزینه ها بین صنایع سرشکن شود. وگرنه اداره که علاوه بر بودجه نداشتن، اجازه تیمداری هم ندارد.

وی اضافه کرد: تاکید ما هم بر این بود که حتی یک نفر غیربومی در این تیم نباشد امیدواریم به این ترتیب استعدادهای بومی هم فرصت بهتری برای درخشش داشته باشند هر جند در صورتی که شرایط در برخی پست ها ایجاب کند و جذب بازیکن غیر بومی اجتناب ناپذیر شود در آن صورت مجبور به قبول استثنا می شویم.

ارسال دیدگاه