دفعات بازدید: 5,671

تاریخ انتشار: 1390/09/13 - 14:31

سرمربي تيم كاراته مناطق نفت‌خيز جنوب:انتظار رفتن روي سكو را داشتيم

سرمربي تيم كاراته مناطق نفت‌خيز جنوب پس از نايب‌قهرماني تيمش در رقابت‌هاي قهرماني باشگاه‌هاي جهان گفت: در مسابقات جهاني تيم‌هاي قدرتمند دنيا حضور دارند و كشورهايي مانند فرانسه، اسپانيا و تركيه كه در كاراته صاحب‌نام هستند، در اين مسابقات حضور داشتند.

 

سعيد نصرالهي  اظهاركرد: اين رقابت‌ها در استانبول تركيه برگزار شد و تيم ما با شش كاراته‌كا در اين مسابقات حضور يافت. مسابقات به صورت تيمي انجام شد و ما در كل پنج مسابقه برگزار كرده و به جز بازي فينال برابر سپاهان اصفهان، در ساير رقابت‌ها پيروز ميدان بوديم.

 

وي بيان‌كرد: اين مسابقات با حضور 341 كاراته‌كا از 28 كشور جهان انجام شد و تركيه، اسپانيا و فرانسه رقباي اصلي ما در اين رقابت‌ها بودند.

 

سرمربي تيم كاراته مناطق نفت‌خيز جنوب در ارزيابي خود از عملكرد بازيكنان تيمش گفت: عملكرد بازيكنانم به جز در بازي فينال بسيار خوب بود و از آن‌ها راضي بودم. به جز مسابقه فينال برابر سپاهان اصفهان، از ساير رقباي خود شناخت چنداني نداشتيم چون باشگاه مناطق نفت‌خيز براي اولين‌بار در اين رقابت‌ها شركت مي‌كرد. تيم سپاهان، قهرمان اين رقابت‌ها، سال گذشته تجربه حضور در اين مسابقات را داشت.

 

وي عنوان‌كرد: تيم ما تلاش خودش را كرد. از دو ماه پيش براي اين مسابقات برنامه‌ريزي كرده بوديم و 10 تا 15 روز پيش از رقابت‌ها نيز در اردو به سر برديم. انتظار داشتيم كه روي سكو بايستيم ولي رسيدن به فينال نتيجه همت بازيكنان بود. مي‌توانستيم قهرمان رقابت‌ها نيز باشيم و تعدادي از كارشناسان، پيش از بازي فينال نيز نتيجه را به نفع تيم ما پيش‌بيني ‌كرده بودند. متاسفانه انگار بازيكنان به مقام دومي راضي شده بودند. البته ما پيش از فينال چهار مسابقه بسيار سنگين انجام داده بوديم و كاراته‌كاها از نظر انرژي تخليه شده بودند. سپاهان نيز پيش از بازي با قرعه استراحت رو به رو شده بود به همين دليل نسبت به ساير مسابقات خود، رقابت راحت‌تري داشت.

 

نصرالهي با بيان اين‌كه ميزباني مسابقات خوب بود، گفت: تيم ما سال گذشته در رقابت‌هاي ليگ باشگاه‌هاي كشور، عنوان قهرماني را از آن خود كرده بود به همين دليل فدراسيون به ما پيشنهاد داد كه در اين رقابت‌ها شركت كنيم.

 

وي بيان‌كرد: هم اكنون تيم مناطق نفت‌خيز جنوب با 21 امتياز در مكان چهارم جدول رده‌بندي ليگ برتر كشور قرار دارد. ما تيم را براي شركت در مسابقات ليگ، خيلي دير بستيم به همين دليل نتوانستيم يارگيري خوبي داشته باشيم.

 

 رقابت‌هاي قهرماني باشگاه‌هاي كاراته جهان، سوم تا ششم آذرماه در استانبول تركيه برگزار شد.

ارسال دیدگاه