دفعات بازدید: 1,131

تاریخ انتشار: 1393/08/20 - 2:32

پایان مرحله اول لیگ نجات غریق خوزستان

مرحله اول لیگ نجات غریق خوزستان به پایان رسید.

حر حاجیان، رییس هیات نجات غریق استان اظهارکرد: این مرحله از مسابقات روز گذشته (شنبه) به میزبانی آبادان برگزار شد.

وی بیان‌کرد: در ماده 100 متر شنای با مانع، صابر فولادی‌وندا از امیدیه قهرمان شد، بهزاد عزیززاده از بندرماهشهر در جایگاه دوم قرار گرفت و ساسان کریمی از مسجدسلیمان مکان سوم را به خود اختصاص داد.

رییس هیات نجات غریق خوزستان درباره نفرات برتر ماده 50 متر حمل آدمک، گفت: شاهین سیاوش‌پوری از امیدیه در مکان نخست قرار گرفت، میلاد معین‌خیاط از نفت اهواز دوم شد و حبیب محمدی‌فرد از امیدیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی خاطرنشان‌کرد: در ماده 100 متر حمل آدمک نیز ساسان کریمی از مسجدسلیمان به قهرمانی رسید، بهزاد عزیززاده از بندرماهشهر دوم شد و صابر فولادی‌وندا از امیدیه در مکان سوم ایستاد.

حاجیان گفت: در ماده 4 در 23 متر امدادی شنای با مانع تیم‌های امیدیه، بندرماهشهر و آبادان به ترتیب اول تا سوم شدند و در ماده 4 در 23 متر امدادی حمل آدمک تیم‌های امیدیه، بندرماهشهر و نفت اهواز جایگاه های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی بیان‌کرد: در پایان هفته اول این مسابقات هیات نجات غریق امیدیه به قهرمانی رسید، هیات نجات غریق بندرماهشهر دوم شد و نفت اهواز در مکان سوم قرار گرفت.

رییس هیات نجات غریق خوزستان با مثبت ارزیابی کردن مرحله نخست لیگ استان، عنوان‌کرد: مرحله دوم این مسابقات آبان‌ماه به میزبانی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه