دفعات بازدید: 1,144

تاریخ انتشار: 1393/08/21 - 16:21

مدیر تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی: عمده مشکل‌ ما در پست 5 است

مدیر تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر با بیان این‌که عمده مشکل ما در پست 5 است، گفت: نباید در کنار تیم پتروشیمی بندرامام، صنایع پتروشیمی ماهشهر زنگ تفریح سایر تیم‌های لیگ شود.

میرزا افشاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- درخصوص شکست تیمش در هفته اول مسابقات لیگ برتر کشور برابر دانشگاه آزاد، اظهار کرد: دیدار با دانشگاه آزاد بازی بدی نبود، چون تیم ما شش ماه استراحت داشت و به نوعی این‌گونه بازی‌ها برای ما دوستانه به حساب می‌آید.

وی درخصوص وضعیت تیم صنایع پتروشیمی، بیان کرد: نباید در کنار تیم بندرامام، صنایع پتروشیمی زنگ تفریح سایر تیم‌های لیگ شود. این انتظار را از مسوولان استانی داریم که به ما کمک کنند تا تیم‌مان در پایان فصل در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

وی درباره جذب بازیکن جدید، عنوان کرد: ما در برخی پست‌ها مثل پست 5 مشکل داریم و قرار است طی هفته‌های آینده بازیکن جدیدی را جذب کنیم. عمده مشکل صنایع پتروشیمی در پست 5 است و اگر بازیکن 2 متر به بالا در این پست داشتیم، مقابل دانشگاه آزاد با اختلاف بسیار زیاد نتیجه را واگذار نمی‌کردیم.

افشاریان همچنین در ادامه درخصوص عدم انتخاب سرمربی این تیم، توضیح داد: در حال حاضر به دلیل بضاعت مالی باشگاه، سرمربی نداریم و مربی تیم ما اکنون آقای عموری یکی از مربیان جوان ماهشهر است.

وی در ادامه درباره بازی هفته آینده با مهرام تهران، گفت: مهرام از تیم‌هایی است که برای قهرمانی در لیگ و آسیا تلاش می‌کند ولی ما به دلیل این که بازی تدارکاتی نداشتیم، این دیدار را به حساب بازی تدارکاتی می‌گذاریم تا در هفته‌های آینده شرایط مالی باشگاه درست شود.

افشاریان در پایان خاطرنشان‌کرد: هدف ما از حضور در لیگ برتر، معرفی بازیکنان بومی به تیم‌ملی و سایر تیم‌های لیگ است.

به گزارش ایسنا، در هفته اول مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور، روز گذشته (دوشنبه) تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر برابر میزبان خود دانشگاه آزاد با حساب 52 بر 89 شکست خورد.

ارسال دیدگاه