دفعات بازدید: 1,277

تاریخ انتشار: 1393/08/24 - 15:06

برد پترو در وقت‌های اضافه/بندرامامی‌ها نخستین باخت وحدت آریا را رقم زدند

تیم دسته دومی پتروشیمی بندر امام عصر امروز در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دو بسکتبال کشور در سالن اندیشه شهرک بعثت از تیم صدرنشین وحدت آریای تهران پذیرایی کرد.

در این دیدار شاگردان میگوئل زاپاتای اسپانیایی بازی را بسیار خوب شروع کردند و کوارتر نخست این مسابقه را ۲۳ بر ۲۰ به سود خود رقم زدند.

اما در کوارتر دوم تهرانی‌های کمی بهتر ظاهر شدند و نتیجه این کوارتر را ۱۶ بر ۱۲ به سود خود کردند تا نیمه نخست با برتری یک امتیازی وحدت آریای تهران و با نتیجه ۳۶ بر ۳۵ به پایان برسد.

در نیمه دوم و کواتر سوم این مسابقه این اختلاف امتیاز در دقایقی به عدد ۱۱ نیز رسید و اشتباهات داوری نیز در این بین بی‌تأثیر نبود.

اما در ادامه درخشش شاگردان زاپاتای اسپانیایی باعث شد تا نتیجه این کوارتر ۱۴ بر ۱۲ به سود پتروشیمی بندر امام رقم خورده و بازی ۴۹ بر ۴۸ به سود تیم میزبان شود.

در کواتر چهارم و پایانی این دیدار نیز در حالی که تا کمتر از ۳۰ ثانیه مانده به انتهای دیدار تهرانی‌ها با نتیجه ۷۰ بر ۶۷ از پتروشیمی بندر امام پیش بودند و رسیدن به ششمین برد پیاپی خود را در اندیشه می‌پروراندند، پرتاب سه امتیازی علیرضا قنواتیان بازی را در وقت‌های قانونی به تساوی کشاند و تمام رشته‌های محمدعلی خاتمی و شاگردانش را پنبه کرد.

در وقت‌های اضافی این مسابقه نیز درخشش بازیکنانی همچون علیرضا قنواتیان، اردلان بلیوندی و پوریا یخچالی باعث شد تا نخستین شکست تیم وحدت آریای تهران در این فصل از رقابت‌ها رقم بخورد و پتروشیمی بندر امام با نتیجه ۸۱ بر ۷۹ به پیروزی برسد.

ارسال دیدگاه