دفعات بازدید: 1,266

تاریخ انتشار: 1393/08/28 - 19:43

مربی بسکتبال صنایع پتروشیمی: مشکلات مالی زیادی گریبان‌گیر تیم است

علی عموری نژاد

مربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر پس از شکست تیمش برابر پتروشیمی بندرامام در لیگ برتر بسکتبال، گفت: بازیکنان‌مان در حد توانشان بازی کردند و من مسوولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم.

علی عموری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- درباره دیدار این تیم مقابل پتروشیمی بندرامام اظهار کرد: اگر بخواهیم سطح فنی را مورد ارزیابی قرار دهیم که باید بگویم تیم پتروشیمی بندرامام بازیکنان سطح بالا و ملی پوش در اختیار دارد و تیمی است که برای قهرمانی در آسیا هزینه کرده است. طرف مقابل این تیم، ما بودیم که نه اسپانسری داشتیم و نه تاکنون هزینه‌ای برای تیم‌مان شده است. حتی ما لباس مناسب برای بازی کردن نداریم که این واقعا برای یک باشگاه بسیار بد است. تیم ما زمان تمرین درستی را هم ندارد و بازیکنان با وسایل نقلیه خودشان رفت و آمد می‌کنند.

وی ادامه داد: مشکلات مالی شدیدی گریبان‌گیر تیم ما است اما خوشحالم که بازیکنان تیم ما با تمام وجود بازی می‌کنند و از خود مایه می‌گذارند. فکر نمی‌کنم نسبت به سال‌های قبل و بضاعتی که در حال حاضر داریم بازیکنان‌مان کم‌کاری کرده باشند. نتیجه چندان بدی را هم به دست نیاوردیم و اگر اختلاف فنی بین تیم ما و پتروشیمی بندرامام وجود داشت من آن را بر عهده می‌گیرم. از تمام تماشاگران تشکر می‌کنم که با همه وجودشان به سالن می‌آیند و تیم را حمایت می‌کنند و امیدوارم که مسوولان شرایطی را فراهم کنند که از بحران بیرون بیاییم.

مربی تیم صنایع پتروشیمی درباره شرایط بازیکنان این تیم بعد از شکست مقابل پتروشیمی بندرامام گفت: طبیعتا اگر به بازیکنان پولی ندهند و امکانات فراهم نباشد در شرایط خوبی قرار نخواهند گرفت و از لحاظ روحی و روانی نمی‌توانند در وضعیت مطلوبی باشند. بازهم می‌گویم که بازیکنان‌مان با همه این شرایط سخت، روحیه خودشان را حفظ می‌کنند و تنها کار ما این است که بتوانیم یک دوستی و رفاقت خوب را بین بازیکنان تیم ایجاد کنیم تا در ادامه روحیه‌شان را از دست ندهند. امیدوارم که مسوولان ما را حمایت و تیم را از این شرایط خارج کنند.

وی درخصوص تمرینات این تیم بیان کرد: به خاطر شرایطی که داریم تمرین زیادی را انجام نمی‌دهیم. تمرین امروز ما در یک زمان نامناسب برگزار می‌شود و هیچ تیمی در این شرایط نمی‌تواند تمرین کند. ما امکانات ضعیفی داریم و مشکلات‌مان بسیار زیاد است.

عموری‌نژاد درباره دیدار آینده این تیم با ثامن مشهد گفت: تیم ثامن شش هفت بازیکن خوب را جذب کرده که چند ملی‌پوش سابق را هم در اختیار دارد و در شرایط مناسبی قرار دارد. به طور کلی تیم صنایع پتروشیمی بدترین شرایط را در لیگ دارد و نسبت به تیم‌های دیگر بسیار ضعیف است. ما با این‌که در پست‌های مختلف دچار مشکل هستیم سعی می‌کنیم نتیجه‌ای در حد توان‌مان کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در هفته سوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه 97 بر 39 از پتروشیمی بندرامام شکست خورد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • Mina

    تاریخ : ۳۰ - آبان - ۱۳۹۳

    خداقوت میگم ب مربی جوان و با انگیزه ی تیم ماهشهریمون….و همینطور ب تک تک بازیکنان با غیرت تیم ب صنایع…ایکااااااش یه نفر فقط یه نفر چشم بصیرتشو باز میکرد و می دید ک این تیم رو انگار ب عمد دارن نابود میکنن…اما چرا؟؟؟؟وجود یه تیم خوب بومی ب کجای ورزش ماهشهر داره لطمه میزنه؟؟؟رئیس هیأت بسکتبال خوزستان کجاست ک این تیم هیچ امکاناتی نباید داشته باشه
    و این یه امر مسلمه ک بازیکنی ک هیچگونه تشویقی نمیشه انگیزه ای نخواهد داشت…آیا مدیران ورزشی نباید روانشناسی ورزشی رو بدونن و اعمال کنند؟؟؟چرا دست روی دست گذاشتیم ک بسکتبال بومی شهرمونو نابود کنن…کاش میشد جوونای خوب ماهشهر حتی در ساعات تمرینی این تیم رو حمایت کنند….از صمیم قلب پیشرفت روز افزونشون از خدای مهریون میخوام…


ارسال دیدگاه