دفعات بازدید: 1,876

تاریخ انتشار: 1393/09/01 - 22:40

شناخت تیم‌های برتر مسابقات ووینام خوزستان

تیم های برتر رقابت های انتخابی و قهرمانی ووینام خوزستان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شناخته شدند.

مهدی امیری فر، مسوول سبک ووینام هیات ورزش های رزمی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این پیکارها روز گذشته (جمعه) به میزبانی آبادان برگزار شد.

وی بیان کرد: رزمی کارانی از رامهرمز، ماهشهر، آبادان، امیدیه، اهواز، ایذه، بهبهان، خرمشهر، کارون، باغملک و منطقه آزاد اروند در این مسابقات شرکت داشتند.

مسوول سبک ووینام هیات ورزش های رزمی خوزستان گفت: در پایان این مسابقات، در دره سنی نوجوانان ماهشهر، آبادان و شادگان به ترتیب اول تا سوم شدند، در رده سنی جوانان تیم های آبادان، ماهشهر و رامهرمز به ترتیب جایگاه های اول تا سوم را به دست آوردند و رده سنی بزرگسالان ماهشهر به قهرمانی رسید، آبادان دوم شد و رامهرمز در مکان سوم ایستاد.

وی خاطر نشان کرد: نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات انتخابی تیم‌ملی که بهمن یا اسفند ماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

امیری‌فر بیان کرد: مسابقات استانی نسبت به قبل در سطح خیلی خوبی برگزار شد و رزمی کاران از نظر فنی عملکرد بهتری داشتند. در حاشیه این مسابقات نیز جلسه ای با مسوولان این سبک در استان برگزار کردیم که در خصوص آمادگی تیم استان، چگونگی شرایط آن و برگزاری اردوی تیم استان جهت شرکت در انتخابی تیم ملی صحبت کردیم. قرار است اردوی تیم استان به میزبانی ماهشهر یا آبادان برگزار شود.

ارسال دیدگاه