دفعات بازدید: 728

تاریخ انتشار: 1393/09/04 - 15:42

حاتمی: بازی در زمین هفت الماس سخت است

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با ابراز رضایت از عملکرد تیمش مقابل پمینا اصفهان، گفت: بازیکنان ما نسبت به حریف کمی آماده‌تر بودند و نتیجه را به سود خودشان رقم زدند.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: پمینا اصفهان تیم خوبی است و ترکیبی از تیم‌های ماهان و ذوب‌آهن است. این تیم متاسفانه کمی دیر تمریناتش را آغاز کرد ولی روی هم رفته روز گذشته تیم خوبی بود.

وی با بیان این‌که به نظرم بازی روز گذشته خوب بود، عنوان‌کرد: بازیکنان من نسبت به تیم حریف کمی آماده‌تر بودند و توانستند نتیجه را به سود خودشان رقم بزنند. عملکرد بازیکنان در این دیدار رضایت‌بخش بود.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام درباره بازی آینده تیمش در هفته ششم این رقابت‌ها مقابل هفت‌الماس قزوین، گفت: هفت الماس تیم بزرگ، جوان، دونده و خوبی است و بازی‌کردن در زمین این تیم سخت است.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم که بازیکنان‌مان در این دیدار از توانایی خودشان استفاده کنند و آن مواردی که به آن‌ها تذکر داده‌ایم را رعایت کنند تا بتوانیم بازی را به سود خودمان به پایان برسانیم.

وی در ارزیابی‌اش از عملکرد تیمش تا هفته پنجم مسابقات، عنوان‌کرد: تمام بازیکنان ما تا این‌ جای مسابقات سعی خود را کرده‌اند و تمرینات مختلفی را پشت ‌سر گذاشته‌اند. در کل از عملکرد آن‌ها راضی هستم.

به گزارش ایسنا، تیم پتروشیمی بندرامام در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور روز گذشته (سوم آذرماه) موفق شد با حساب 92 بر 48 از سد میهمان خود پمینا اصفهان بگذرد.

ارسال دیدگاه