دفعات بازدید: 948

تاریخ انتشار: 1393/09/04 - 15:46

پینگ‌پنگ‌باز تیم‌ملی جوانان: اردوهای تیم‌ملی تاثیر زیادی روی بازیکنان ندارند

سروش امیری نیا

سروش امیری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: در حال حاضر پتروشیمی یک سری بازیکن دارد که تقریبا همگی آن‌ها با مشکل سربازی مواجه هستند و دائم برای خروج از کشور مشکل دارند و من در جریان نیستم که مسوولان برای حل این مشکل می‌خواهند چه کاری انجام دهند.

وی افزود: تیم سال گذشته پتروشیمی خیلی قوی بود و روشی هم که مسوولان باشگاه در نظر گرفته بودند این بود که بیشتر بازیکنان خوب لیگ را در اختیار بگیرند ولی احتمالا این سیاست امسال تغییر کرده باشد و یک سری از بازیکنان پتروشیمی به تیم‌های دیگری ملحق شوند.

عضو تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام درمورد تمرینات این تیم برای حضور در لیگ برتر کشور، گفت: 20 روز پیش اردوی یک هفته‌ای برای آماده‌سازی بهتر بازیکنان برگزار شد و این اردوها تقریبا در حال اتمام هستند. ما در هفته اول مسابقات که روز پنج‌شنبه (ششم آذرماه) برگزار می‌شود با آینده‌سازان دیدار خواهیم کرد.

وی در مورد آمادگی خود برای حضور در لیگ، گفت: هدف من این بود که برای حضور در لیگ امسال در خارج از کشور تمرین کنم و البته یک کمپی هم در نظر گرفته بودم ولی هیچ وقت این امر به خاطر یک سری مسایل محقق نشد.

پینگ‌پنگ‌باز تیم‌ملی جوانان عنوان کرد: امیدوارم با تلاشی که دارم به تیم‌ملی بزرگسالان هم راه پیدا کنم. البته این آرزوی همه بازیکنان است و بستگی به شرایط خود بازیکنان هم دارد؛ طبیعتا هر کسی که حقش باشد به تیم‌ملی دعوت خواهد شد.

وی در مورد شرایط تیم‌ملی جوانان عنوان کرد: اصولا که تیم‌ملی اردو نمی‌گذارد و فقط مسابقه برگزار می‌شود و حتی اگر هم اردو برگزار شود، تاثیر زیادی روی کیفیت کار بازیکنان ندارد، زیرا بیشتر اردوها یک هفته‌ای هستند و طبیعتا تاثیر چندانی روی بازیکنان نمی‌تواند بگذارد.

امیری‌نیا در پاسخ به این سوال که وضعیت تنیس‌روی‌میز استان را چطور می‌بینید؟ خاطرنشان‌کرد: وضعیت در رده سنی جوانان خیلی خوب است ولی می‌تواند بهتر از این هم باشد و باید استعدادهای جایگزینی هم در نظر گرفته شود، نمی‌دانم وقتی سن من و حامد باشت‌باوی از جوانان رد کند دیگر قرار است چه کسی جایگزین ما شود. این خلا را حس می‌کنم و تصور می‌کنم مقام‌آوری در این رده سنی در آینده کمتر خواهد شد و در هر صورت امیدوارم که هم باشگاه پتروشیمی و هم هیات استان این مشکل را برطرف کنند.

ارسال دیدگاه