دفعات بازدید: 928

تاریخ انتشار: 1393/09/04 - 17:11

سرپرست تیم فوتسال وحدت چمران ماهشهر: تیم وحدت چمران برای فرار از جهنم ایذه بازی را نیمه تمام گذاشت

mah vahdat

ولید عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: روز گذشته تیم وحدت چمران در چهارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتسال استان خوزستان میهمان تیم کارون ایذه بود.

وی افزود: متاسفانه در این دیدار اتفاقاتی رقم خورد که با روح ورزش هیچ سنخیت و همخوانی نداشته و جای تأمل فراوان دارد.

سرپرست تیم وحدت چمران ادامه داد: تیم ما در بدو ورود به سالن تختی ایذه با استقبال بد تماشاگران و فحاشی و شعارهای قومیتی آنها مواجه شد.

عساکره اظهار کرد: برای آرام کردن جو سالن به صحبت با ناظر و مسئولان تیم کارون ایذه پرداختم که متأسفانه نه تنها هیچ سودی نداشت بلکه تماشاگران ایذه‌ای جو را متشنج‌تر کردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم داوری نیز که با یک ساعت و نیم تأخیر در سالن مسابقه حاضر شدند که این موضوع نیز خود جای بحث دارد، به شدت تحت تأثیر جو ورزشگاه شده بودند و تمام سوت‌ها به سود تیم ایذه‌ای بود.

سرپرست تیم وحدت چمران گفت: مقصر اصلی در دریافت سه گل از تیم کارون ایذه داوران این مسابقه بودند چرا که هر سه گل با خطا و برخورد با دست بازیکن ایذه‌ای وارد دروازه تیم ما شد.

عساکره یادآور شد: در نیمه نخست به دلیل فحاشی تماشاگران و همچنین سوت بد داوران که به تأیید ناظر بازی نیز رسید، مسابقه دو بار متوقف شد و در نهایت این نیمه با ناداوری محض نتیجه را سه بر صفر به کارون ایذه واگذار کردیم.

وی متذکر شد: باشگاه وحدت چمران ماهشهر همواره تلاش کرده در بازی‌های داخل خانه با احترام کامل از تیم میهمان پذیرایی کرده و با فراهم کردن خوابگاه، ناهار و تأمین امنیت کامل در بازی‌های برگشت چنین احترام متقابلی را مشاهده کند.

سرپرست تیم وحدت چمران تصریح کرد: اما روز گذشته در حالی که در بازی رفت در پذیرایی از تیم ایذه‌ای کم نگذاشته بودیم شاهد صحنه‌هایی بودیم که کاملاً دور از انسانیت و روح ورزش بود و دو بازیکن مطرح تیم ما مورد بدترین فحاشی‌ها و شعارهای قومیتی قرار گرفتند.

عساکره افزود: این حرکات از سوی مسئولان تیم کارون ایذه از پیش طراحی شده بود چرا که پس از درخواست این‌جانب برای آرام کردن تماشاگران، هیچ اقدامی از سوی مسئولان این تیم صورت نگرفت.

وی اظهار کرد: با توجه به تعهدی که در قبال بازیکنانم داشتم به خاطر حفظ حرمت و جان خود و بازیکنان اجازه ندادم تیم در نیمه دوم به بازی بپردازد چرا که معتقدم سلامتی بازیکنان مهم‌تر از هر چیز دیگری است.

سرپرست تیم وحدت چمران در پایان گفت: اعتراض کتبی خود را به کمیته انضباطی مسابقات ارائه خواهیم کرد و انتظار داریم با چنین حرکات و رفتارهایی برخورد قاطع صورت بگیرد تا از این به بعد شاهد چنین صحنه‌های نازیبایی نباشیم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • محمودیان،

    تاریخ : ۵ - آذر - ۱۳۹۳

    با عرض سلام خدمت مسئولین اداره ورزش وجوانان شهرستان بندرماهشهر. و هیئت فوتبال ماهشهرو باشگاه وحدت چمران ، از اینکه مسؤلین باشگاه وحدت از ادامه مسابقه در شهرستان ایذه خوددارى کردند ، به نظر من بهترین کار ممکن را انجام دادن ، چون معلوم نبود که عاقبت ادامه بازی چی میشد. و لذا خواهشمندیم که مسئولین مربوطه پیگیر اتفاقات تلخ و ناگوار.ی که در شهرستان ایذه اتفاق افتاد باشند، تا حقی از باشگاه وحدت گرفته نشود، لطفا پیگیر باشید، با تشکر


  • محمودیان،

    تاریخ : ۵ - آذر - ۱۳۹۳

    با عرض سلام خدمت مسئولین باشگاه وحدت چمران ، بنده به شما وسایر تیمهای شرکت کننده در مسابقات کشوری واستانی.. که همیشه با خود یک دوربین که متمرکز بر اتفاقات بازی باشه رو همراه خودشان ببرند، که هم میتونه برای آنالیز بازی خود استفاده کنند، و هم اگر اتفاقاتی نظیر اتفاقات تلخ شهرستان ایذه افتاد ، مدارک مستندی برای ارائه به کمیته انظباطی مربوطه داشته باشید، باتشکر


ارسال دیدگاه