دفعات بازدید: 1,250

تاریخ انتشار: 1393/09/11 - 2:54

پيروزي پتروشيمي بندرامام و شكست صنايع پتروشيمي در ليگ برتر بسكتبال

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم پتروشیمی بندرامام در حالی با نتیجه 75 بر 49 نفت آبادان را شکست داد که صمد نیکخواه و محمد جمشیدی را در اختیار نداشت. هفت الماس قزوین نیز با غیبت مجید صالحی موفق به پیروزی 87 بر 79 مقابل ثامن مشهد شد.

صمد روز گذشته به خاطر برخورد هفته قبل خود با بازیکن هفت الماس به کمیته انضباطی مراجعه کرده و یک جلسه از حضور در لیگ محروم و چهار میلیون تومان جریمه شده بود.

مجید صالحی بازیکن هفت الماس هم دقیقا به همین میزان جریمه و محروم شد.

صالحی در جریان بازی هفت الماس و پتروشیمی به صمد نیکخواه توهین لفظی کرده بود و صمد با وی برخورد فیزیکی انجام داد.

این احکام در حالی از سوی کمیته انضباطی به طور رسمی صادر شد که هیچ خبری از آن به رسانه ها نرسید و سایت فدراسیون نیز خبری از آن منتشر نکرد.

2 بازی ماهشهر

تیم صنایع ماهشهر که هفته قبل با اختلاف 40 امتیاز به گرگان باخته بود در بازی خانگی مقابل پمینا اصفهان با نتیجه 62 بر 51 شکست خورد.

صنایع که در سال های گذشته با توجه به بازی در مرکز شهر با استقبال خوب هواداران ماهشهری مواجه می شد در این بازی کمتر از 500 تماشاگر داشت. صنایع تنها کوارتر دوم را با نتیجه 16 بر 10 برد.

پتروشیمی بندرامام در سوی دیگر با توجه به میزبانی مقابل نفت آبادان با سالن شلوغتری بازی را پی گیری کرد و تنها کوارتر سوم را با نتیجه 19 بر 14 به نفت واگذار کرد.

دومین برد هفت الماس

تیم هفت الماس قزوین که یک بار دانشگاه آزاد تهران را شکست داده بود در مشهد با ثامن به تساوی 74-74 رسید اما در وقت اضافه موفق به شکست میزبان شد.

هفت الماس علاوه بر 2 هفته باقی مانده از لیگ، یک بازی عقب افتاده نیز با پمینا اصفهان دارد.

ارسال دیدگاه