دفعات بازدید: 1,098

تاریخ انتشار: 1393/09/12 - 17:12

علي عموري: مسئولان چوب لای چرخ تیم صنایع نگذارند

علی عموری نژاد

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: مسئولان اگر از ما حمایت نمی‌کنند حداقل چوب لای چرخ تیم صنایع نگذارند.

علی عموری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: تاکنون هیچ یک از وعده‌هایی که مسئولان در ابتدای فصل دادند عملی نشده و تیم ما برای اعزام به مسابقات از جیب بازیکنان هزینه می‌کند.

وی افزود: با این وجود بازیکنانم از جان و دل مایه می‌گذراند و واقعاً خوب بازی می‌کنند و از آنها کاملاً راضی هستم، چرا که بیش از پتانسیل و ظرفیت خود در مسابقات ظاهر می‌شوند.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر ادامه داد: متأسفانه تیم ما از حمایت هیچ مدیر و مسئولی برخوردار نیست و وعده‌هایی نیز که در ابتدای فصل داده شده بود هیچ‌کدام عملی نشده است.

عموری‌نژاد خاطر نشان کرد: با وجود تمام مشکلات مالی که تیم با آن دست و پنجه نرم می‌کند حضور بازیکنان و این‌گونه بازی کردن آنها جای تحسین دارد.

وی همچنین عنوان کرد: از مسئولانی هم که چوب لای چرخ تیم ما می‌گذارند می‌خواهم که تیم ما را آزار ندهند و بگذارند کار خود را بکنیم.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر یادآور شد: تیم ما شرایط بسیار بدی را سپری می‌کند به طوری که هزینه تأمین یک دست لباس ورزشی را هم نداریم.

عموری‌نژاد اضافه کرد: بازیکنانم هزینه رفت و آمد، خورد و خوراک و اسکان خود در مسابقات بیرون استان را از جیب خود پرداخت می‌کنند و متأسفانه هیچ مسئولی به داد تیم ما نمی‌رسد.

وی در پایان گفت: تنها مسئولی که از تیم ما حمایت کرده نماینده مردم ماهشهر در مجلس بوده که تلاش‌های وی نیز تاکنون به جایی نرسیده است.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • Mina

    تاریخ : ۱۲ - آذر - ۱۳۹۳

    واقعا احسنت و دست مریزاد ب مربی خوب و بچه های باغیرتش دمتون گرم….ولی آخه حمایت نمیکنن آزارم ندن،خیرشون نمیرسه،شر نرسونن….مؤید باشید آقاس عموری نژاد دست خدا ب همراهتون…دعای ما بدرقه ی راهتون


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۴ - آذر - ۱۳۹۳

    با سلام و خسته نباشید به مربی و بازیکنان تیم صنایع ماهشهر واقعا اگر شما هم مثل بعضی از تیم از حق کارکنان پتروشیمی برای تیم تان استفاده می کردید مشکل بودجه نداشتید آفرین بر شما که کمترین بودجه و امکانات به تلاش خود ادامه می دهید


ارسال دیدگاه