- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

علي عموري: مسئولان چوب لای چرخ تیم صنایع نگذارند

علی عموری نژاد

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: مسئولان اگر از ما حمایت نمی‌کنند حداقل چوب لای چرخ تیم صنایع نگذارند.

علی عموری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: تاکنون هیچ یک از وعده‌هایی که مسئولان در ابتدای فصل دادند عملی نشده و تیم ما برای اعزام به مسابقات از جیب بازیکنان هزینه می‌کند.

وی افزود: با این وجود بازیکنانم از جان و دل مایه می‌گذراند و واقعاً خوب بازی می‌کنند و از آنها کاملاً راضی هستم، چرا که بیش از پتانسیل و ظرفیت خود در مسابقات ظاهر می‌شوند.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر ادامه داد: متأسفانه تیم ما از حمایت هیچ مدیر و مسئولی برخوردار نیست و وعده‌هایی نیز که در ابتدای فصل داده شده بود هیچ‌کدام عملی نشده است.

عموری‌نژاد خاطر نشان کرد: با وجود تمام مشکلات مالی که تیم با آن دست و پنجه نرم می‌کند حضور بازیکنان و این‌گونه بازی کردن آنها جای تحسین دارد.

وی همچنین عنوان کرد: از مسئولانی هم که چوب لای چرخ تیم ما می‌گذارند می‌خواهم که تیم ما را آزار ندهند و بگذارند کار خود را بکنیم.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر یادآور شد: تیم ما شرایط بسیار بدی را سپری می‌کند به طوری که هزینه تأمین یک دست لباس ورزشی را هم نداریم.

عموری‌نژاد اضافه کرد: بازیکنانم هزینه رفت و آمد، خورد و خوراک و اسکان خود در مسابقات بیرون استان را از جیب خود پرداخت می‌کنند و متأسفانه هیچ مسئولی به داد تیم ما نمی‌رسد.

وی در پایان گفت: تنها مسئولی که از تیم ما حمایت کرده نماینده مردم ماهشهر در مجلس بوده که تلاش‌های وی نیز تاکنون به جایی نرسیده است.