دفعات بازدید: 4,042

تاریخ انتشار: 1393/09/14 - 19:22

افتتاح و بازدید معاون وزیر ورزش از پروژه های ماهشهر و بندرامام+عكس

sajadi

پنجشنبه سيزدهم آذرماه افتتاح و بازدید از چندین پروژه عمرانی ورزشی توسط دکتر سجادی معاونت محترم وزیر ورزش و جوانان ، در شهرستان بندر ماهشهر صورت پذیرفت.

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر  دکتر سجادی در ابتدای حضور خود در شهرستان با حضور در شهر بندرامام خمینی (ره) اقدام به کلنگ زنی مجموعه ورزشی هنرهای رزمی نموده که رییس اداره ورزش و جوانان خواطرنشان کرد با توجه به کمبود سالن های ورزشی تصمیم به کلنگ زنی و احداث این مجوعه ورزشی گرفته . سالن هنرهای رزمی در جوار اداره ورزش و جوانان شهر بندرامام(ره) احداث خواهد شد.

در ادامه معاون وزیر ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه شهدای ماهشهر از نزدیک از پروژه نیمه تمام استخر این مجموعه دیدن نموده و بر پایان پذیرفتن هرچه زودتر آن تاکید داشتند . این پروژه تنها استخر دولتی و عمومی در شهرستان بندر ماهشهر بوده که به دلیل کم کاری مسولین و همچنین نبود اعتبارات متوقف گردیده که هم اکنون با پیگیری مسولین شهری و اختصاص ۸۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار تلاش بر آنست که تا اواسط سال آینده این پروژه به اتمام رسیده و از آن بهره برداری گردد.

vashahi

دکتر سجادی با حضور در سالن ورزشی جانبازان و معلولین از نزدیک به بررسی مشکلات آنان پرداخته و تاکید نموده در راستای برطرف شدن مشکلات این مجموعه مساعدت های لازم صورت خواهد گرفت.

در پایان دکتر سجادی با اشاره به حضور نام استان خوزستان در راس امور ورزشی ، سیاسی و اقتصادی کشور از پروژه ها و طرح های تکمیل شده ابراز خرسندی نموده و حمایت دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان کشور را از استعدادهای درخشان موجود در منطقه خبرداد و برای ورزشکاران استان توفیق روز افزون را خواستار شد.

tahzibi mahshahr

adare mahshahr

iran khozestan

ارسال دیدگاه