دفعات بازدید: 1,095

تاریخ انتشار: 1393/09/18 - 2:06

منصور قمر : بانوان ماهشهری می بایست نقش بیشتری در ورزش استان ایفا نمایند+تصاویر

khozestan

همفکری و همگرایی و وحدت بانوان ورزشکار ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) از نقاط قوت ورزش بانوان شهرستان بوده که می بایست نقش بیشتری از این همفکری در سطح شهر تبلور یابد .

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر به نقل از  ماهشهر امروز:منصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر باحضور در جمع نائب رئیسان هیات های ورزشی شهرستان با اشاره به وضعیت ورزش بانوان در سظح شهرستان ابراز داشت : بانوان ورزشکار شهرستان می بایست نقش بیشتری در استان و در نگاه بالاتری در سطح ملی ایفا نمایند.

منصور قمر افزود:: همفکری و همگرایی و وحدت بانوان ورزشکار ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) از نقاط قوت ورزش بانوان شهرستان بوده که می بایست نقش بیشتری از این همفکری در سطح شهر تبلور یابد .

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر خواستار تلاش بانوان ورزشکار جهت کسب مدال در ورزش های مختلف شده و اظهار داشت : ورزشکاران دارای منزلت اجتماعی بیسار بالای هستند و در دل مردم جا دارند .

وی در ادامه پیوند بین مدارس و هیات های ورزشی را لازم دانسته و بیان داشت : در سطح مدارس باید استعدادیابی ویژه ای انجام شده و در آینده نزدیک تفاهم نامه ای مابین اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان منعقد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر آرامش حاکم در شهرستان رابسیار مهم دانسته و افزود : در سطح شهرستان با حداقل امکانات در حال استفاده بهینه هستیم .

در پایان این جلسه فرماندار بندر ماهشهر ضمن تأثیر پذیری بالای بانوان در جامعه اذعان داشت : بانوان با عشق و علاقه به ورزش می پردازند .
شایان ذکر است در این جلسه سرکار خانم ناصری مقدم معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان حضور داشته که مطالبی را در خصوص ورزش بانوان استان بیان نمود.

mahshahr

ارسال دیدگاه