دفعات بازدید: 768

تاریخ انتشار: 1393/09/18 - 2:53

پيروزي ارزشمند استقلال نوين ماهشهر در ليگ دسته يك كشور+جدول

reza mahshahr

استقلال نوين ماهشهر مهمان خود را با شكست بدرقه كرد

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر در ادامه هفته هفتم ليگ دسته يك فوتسال كشور استقلال نوين ماهشهر در ورزشگاه بعثت ميزبان تيم بازرگاني يزد بود.

در اين مسابقه مهيج و ديدني در دقيقه 7 نيمه نخست بازرگاني اولين گل خود را به ثمر رساند و يك بر صفر از استقلال نوين پيش افتاد در ادامه تيم استقلال روي يك حركت تاكتيكي با ضربه سعيد عساكره بازيكن جوان و خوش آتيه فوتسال ماهشهر در دقيقه 11 بازي را به تساوي كشاند 5 دقيقه بعد باز هم بازرگاني از ميزبان خود پيش افتاد تا با اين نتيجه به نايب قهرماني نيم فصل نزديك شود اما بازيكنان غيرتمند و با تعصب ماهشهري حتي اجازه ندادند يزدي ها يك نيمه را با خوشحالي به رختكن بروند و در 5 ثانيه مانده به پايان نيمه نخست روي شوت زيباي كياوش الاسوند باز هم بازي را به تساوي كشاندند.

نيمه دوم اين مسابقه با حملات گسترده و برنامه ريزي شده تيم استقلال نوين ماهشهر همراه بود تا اينكه در دقيقه 10 نيمه دوم استقلال روي يك پنالتي توسط علي اصلاحي براي اولين بار در اين مسابقه پيش افتاد در ادامه دفاح مستحكم و درخشش دروازه بان نماينده ماهشهر مانع از فروپاشي دروازه شد تا استقلال نوين پيوزي ارزشمند خود را با نتيجه 3 بر 2 جشن بگيرد.

پايگاه خبري ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر اين پيروزي با ارزش را به مديريت ، كادر فني و بازيكنان استقلال نوين و همچنين خانواده فوتبال ماهشهر تبريك عرض مينمايد.

esteghlal

ارسال دیدگاه