دفعات بازدید: 617

تاریخ انتشار: 1393/09/19 - 1:26

ليگ دسته 3 كشور؛ پايان مرحله اول صعود نفتون مسجدسليمان و سقوط استقلال ملاثانی

مسابقات فوتبال زير گروه دسته سوم باشگاه‌هاي كشور سرانجام به خط آخر رسيد و از 3 نماينده خوزستان در اين پيكارها تنها نفتون مسجدسليمان جواز صعود به مرحله دوم اين پيكارها را كسب كرد.

شهرداري ماهشهر باز هم پشت درب‌هاي صعود ماند و استقلال ملاثاني عليرغم كسب پيروزي پرگل مقابل همنام خود از شهر چرام نتوانست امتياز لازم براي ماندن در اين مرحله را به دست آورد و به ليگ‌برتر خوزستان بازگشت. براساس اين گزارش، نفتون مسجدسليمان در مرودشت به مصاف تيم صعود كرده پويندگان اين شهر رفته بود، در يك بازي هدف‌دار و دلچسب با تك گل دقيقه 26 سجاد جباري مهاجم گلزن خود تيم سخت‌كوش پويندگان را شكست داد و جشن صعود گرفت. نفتون كه با هزينه‌هاي شخصي اداره مي‌شود، توانست با بازيكناني جوان و بي‌نام و نشان به موفقيت برسد.

اما، شهرداري كه نياز مبرم به 3 امتياز بازي داشت خيلي راحت و بي‌دردسر به آن دست پيدا كرد چرا كه شانديز اراك مقابل اين تيم حاضر نشد؛ اما صعود تيم شهرداري با توقف نفتون مسجدسليمان ميسر مي‌شد كه نفتون موفق شد در مرودشت شيراز با يك گل به پيروزي برسد و به همراه نماينده مرودشت به دور بعد صعود كند.

شهرداري ماهشهر عليرغم بهره‌گيري از چند بازيكن غيرماهشهري و در اختيار داشتن عزيز فريسات به عنوان سرمربي مثل سال‌هاي قبل نتوانست به دور بعد صعود كند. همچنین تيم استقلال‌ملاثاني پس از دو فصل حضور در اين مسابقات ناگزير است فصل آينده در مسابقات ليگ‌برتر خوزستان حضور پيدا كند.

اين تيم آبي‌پوش در حالي كه از بخت مسلم صعود به دور بعد به شمار مي‌رفت، در يك هفته به پايان مسابقات مقابل پتولاله اصفهان در خانه شكست خورد تا ايستگاه پاياني عليرغم زدن پنج گل به استقلال چرام باز با تفاضل گل كمتر به رده پايين‌تر سقوط كند. سرمربيگري استقلال‌ملاثاني را ميثم سليماني بازيكن سابق فولاد خوزستان بر عهده داشت.

ارسال دیدگاه