دفعات بازدید: 710

تاریخ انتشار: 1393/09/21 - 1:54

مديرعامل باشگاه استقلال نوين : امیدوارم با این برد، راه خوبی را برای آینده در پیش بگیریم

sabet

مديرعامل باشگاه استقلال نوين ماهشهر پس از دومين پیروزی تیمش گفت: پيروزي ارزشمندي را كسب كرديم و  امیدوارم با این برد، راه خوبی را برای آینده در پیش بگیریم.

احمد ثابت در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري ورزش ماهشهر درباره پیروزی تیمش در دیدار روز گذشته برابر بازرگاني يزد اظهار کرد: تیم ما در دو بازي گذشته خود شكست خورده بود  و نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشتیم. برای ما فرقی نداشت که رقیب ما چه تیمی است و داخل یا خارج از خانه بازی می‌کنیم؛ چرا که باید حتما این بازی را می‌بردیم و خوشبختانه به همین صورت هم شد.

وی بیان‌ کرد: در این بازی در حالی که  تا اواخر نیمه نخست با حساب دو بر يك از نماينده يزد عقب بوديم با همت بازيكنان و همچنين زحمات كادر فني در ادامه بازی در 5 ثانيه آخر نيمه نخست بازي را به تساوي كشانديم

مديرعامل استقلال نوين عنوان كرد : حضور آقاي قمر فرماندار محترم شهرستان بندر ماهشهر  در بين دو نيمه باعث شد  بازیکنانم با روحيه اي دوچندان  برای پیروزی وارد زمین شوند كه اين امر نيز در پيروزي ما مقابل تيم سوم جدول تاثير بسزايي داشت.

ثابت در پایان افزود: ما باید هفته‌های گذشته به پیروزی می‌رسیدیم که نشد و کار کمی سخت شد. به هر حال خدا کمک کرد تا در این دیدار به برد برسیم. ان‌شاءالله با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده  بردهای بعدی را هم به دست می‌آوریم.

ارسال دیدگاه