دفعات بازدید: 899

تاریخ انتشار: 1393/09/22 - 2:07

پیمان حسنی : برای ماندن یا رفتن از لیگ جلسه می‌گذاریم/ نیما عالمیان بهترین بازیکن اپن فنلاند بود

پیمان حسنی پینگ پنگ

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام ماهشهر گفت: قرار است به همراه مسئولان باشگاه جلسه‌ای برگزار و درباره شرایط جدید تصمیم گیری کنیم .

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر ، پیمان حسنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به اینکه با توجه به تغییر آیین نامه تصمیم تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر در لیگ بیست و سوم چه خواهد شد،‌ بیان کرد: متاسفانه آیین نامه لیگ و در میان مخالفت‌های مسئولان باشگاه‌ها تغییر کرد و طی آن نیما عالمیان و نوشاد عالمیان می‌توانند در یک تیم مسابقه دهند این در شرایطی بود که سازمان لیگ 3 جلسه برگزار کرد و در جلسه نخست نمایندگان تیم‌ها پیشنهادهایی را مطرح کردند که هیچ کدام اجرا نشد.

وی ادامه داد: با این تصمیم، تیم دانشگاه آزاد با بودجه بسیار کم ملی پوشان را در اختیار گرفت، در حالی که بازیکنان هم مجبور شدند با امکانات کمتر و با نارضایتی راهی این تیم شوند این موضوع نه تنها به سایر تیم‌ها بلکه حتی به بازیکنان هم لطمه می‌زند.

سرمربی پرافتخارترین تیم تنیس روی میز کشور درباره بقای پتروشیمی بندر امام در لیگ گفت: قرار است جلسه‌ای را در این هفته با مسئولان باشگاه برگزار کرده و آن‌ها تصمیم گیری نمایند به طور قطع باشگاه از طریق مسئولان ذیربط اعتراض شدیدی خواهد کرد ضمن اینکه احتمال کناره گیری از لیگ هم وجود دارد، ما منتظر تصمیم باشگاه هستیم اما به خاطر قراردادی که بسته ایم به همراه بازیکنان از روز جمعه اردویی را در ماهشهر آغاز کرده‌ایم و تمریناتمان در حال پیگیری است.

حسنی در خصوص اینکه آیا تمایلی به جذب بازیکن خارجی دارند یا خیر گفت: پروسه آوردن بازیکن خارجی پروسه کوتاه مدتی نیست و با توجه به اینکه آیین نامه لیگ 12 آذر تغییر کرد و مسابقات هم 7 دی آغاز خواهد شد ما نمی‌توانیم در این مدت کوتاه بازیکن خارجی بیاوریم و تایید شورای برون مرزی را هم بگیریم.

وی اضافه کرد: تیم شهرداری تبریز 2 ماه است که قصد دارد بازیکن چینی جذب کند اما هنوز موفق نشده زیرا احتیاج به زمان دارد.

کارشناس تنیس روی میز کشورمان درباره مسابقات بین المللی اپن فنلاند گفت: این مسابقات دارای رنکینگ ضریب 3 جهانی بود یعنی ضریبی برابر با مسابقات جام فجر ایران به همین دلیل بازیکنان با رنکینگ کمتر از 100 از آن استقبال نکردند.

وی خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت در این رقابت‌ها چند باختی بود که ایران داشت به ویژه نوشاد عالمیان که در فینال به بازیکنی با رنکینگ پایین تر از خود باخت در حالی که در مسابقات تیمی هم مقابل همین حریف بازی را واگذار کرد.

حسنی، نیما عالمیان را بهترین بازیکن ایران در رقابت‌های فنلاند خواند وتصریح کرد: از نظر من نیما عالمیان در این رقابت‌ها بسیار خوب کار کرد و درمسابقات تیمی هم 2 برد حساس برابر فرانسه بود دست آورد که تیم ما را قهرمان کرد و بهترین بازیکن ایران بود.

مربی با سابقه تنیس روی میز ایران در پایان برگزار نشدن مسابقات انتخابی تیم ملی قبل از اعزام را به ضرر بازیکنان دیگر بیان کرد و در این باره توضیح داد: برگزار نشدن مسابقات انتخابی قبل از اعزام‌های بین‌المللی انگیزه را از دیگر بازیکنان می‌گیرد بهتر است قبل از هر اعزام ملی پوشان در مسابقات انتخابی،‌ گزینش شوند و این به نفع بازیکنان و پینگ پنگ کشور خواهد بود .

ارسال دیدگاه