دفعات بازدید: 932

تاریخ انتشار: 1393/09/24 - 18:10

پیروزی ارزشمند تیم والیبال پتروشيمي مارون مقابل پدافند اصفهان

واليبال مارون,ليگ دسته يك,مارون,ماهشهر,پتروشيمي,واليبال صنايع,

از سری مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور،روز گذشته تیم مارون میزبان تیم میزبان پدافند اصفهان بود که در یک دیدار پر حاشیه پتروشیمی مارون توانست به یک برد با ارزش دست پیدا کند و مقداری وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیده و با 5 امتیاز در رده پنجم گروه خود قرار گیرد.

در ست اول بازی در حالی که تیم مارون 23-14 تیم برتر میدان بود یک صحنه حساس و مشکوک باعث اعتراض بازیکنان تیم پدافند به داور میدان شد تا جایی که علی رغم اخراج بازیکن قدرتی زن اصفهان جلال حاجلری،از زمین اعتراضات بازیکنان و مربی تیم اصفهانی بیشتر شده تا جایی که بازیکن پدافند به داور بازی فحاشی کرده و مربی این تیم بازیکنان خود را از زمین بیرون کشیده و مدت 30 دقیقه در رختکن خود بودند.

ناظر  بازی جناب آقای پروین که شاهد تمام این اتفاقات بود به طور قطع گزارش این اتفاقات را به فدراسیون اعلام کرده تا کمیته انظباتی تصمیمات لازم را در این رابطه بگیرند.

پس از 30 دقیقه تیم پدافند وارد زمین شده و سه ست متوالی را در شرایطی به تیم مارون واگذار کرد که بازیکنان این تیم تمرکز لازم را از دست داده و تیم مارون نیز به هیچ وجه فرصت بازیابی خود را به آنها نداد و در 1ساعت و 30 دقیقه این تیم را شکست داد.

در حالی که 2 بازی تا پایان نیم فصل اول بازی های لیگ دسته اول باقی مانده به نظر میرسد تیم شهرداری اراک که هم اکنون با 6 امتیاز و یک پله بالاتر از تیم پتروشیمی مارون قرار دارد رقیب اصلی مارون برای کسب رده چهاری جدول گروه خود باشد.

ارسال دیدگاه