دفعات بازدید: 549

تاریخ انتشار: 1393/09/25 - 17:12

ماهشهری ها باز هم باختند/ پیروزی نفتی‌ها در هفته دهم/ پترو استراحت کرد

عصر جنوب: در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور تیم صنایع پتروشیمی مقابل دانشگاه آزاد شکست خورد و پالایش نفت آبادان نیز بر میزبان خود شهرداری گرگان غلبه کرد.
در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور تیم قعرنشین صنایع پتروشیمی از تیم دانشگاه آزاد صدرنشین پذیرایی کرد.
این دیدار به قضاوت نصر سعیدی‌نیا به عنوان سرداور، جواد زارع به عنوان داور نخست و علیرضا ناصرافشار به عنوان داور دوم برگزار شد.
در این مسابقه، مسعود قاسمی، مهدی زکی‌زاده، رضا ببرشکن، وحید بروجردی و امین بقلانی پنج بازیکن آغازگر دیدار برای صنایع پتروشیمی ماهشهر بودند.

در آن سوی میدان نیز روزبه ارغوان، آرن داوودی، رضا لطفی، رسول محمودی و رسول مظفری پنج بازیکنی بودند که مهران شاهین‌طبع به عنوان آغازگر دیدار به زمین مسابقه فرستاد.

در کوارتر نخست این دیدار و در دقایق ابتدایی مسابقه که ظاهراً شاگردان شاهین‌طبع حریف خود را دست کم گرفته بودند بازی پایاپای پیگیری شد و حتی برای لحظاتی نیز تیم ماهشهری با اختلاف کم از میهمان خود پیش افتاد.

این کوارتر در نهایت با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به سود تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر خاتمه پیدا کرد.

در کوارتر دوم در مقابل ۱۲ امتیازی که مردان شاهین‌طبع کسب کردند ماهشهری‌ها تنها موفق به کسب ۲ امتیاز شدند تا نیمه نخست ۲۸ بر ۱۲ به سود تیم دانشگاه آزاد خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم و کوارتر سوم بازهم برتری تهرانی‌ها تداوم پیدا کرد و نتیجه ۲۱ بر ۱۴ به سود دانشگاه آزاد رقم خورد تا در مجموع شاگردان شاهین‌طبع ۴۹ بر ۲۶ از میزبان خود پیش بیفتند.

کوارتر چهارم و پایانی این دیدار نیز ۲۲ بر ۱۷ به سود دانشگاه آزاد رقم خورد تا مصاف قعرنشین و صدرنشین جدول با نتیجه ۷۱ بر ۴۳ به سود تیم صدرنشین دانشگاه آزاد به پایان برسد.

با این نتیجه نهمین شکست تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در این رقابت‌ها رقم خورد و این تیم با ۹ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند.
در این مسابقه رسول مظفری با ۱۳ امتیاز و تاثیرگذاری ۱۹ کارآمدترین و مؤثرترین بازیکن میدان لقب گرفت.

تیم پالایش نفت آبادان هم در این هفته در گرگان به مصاف تیم شهرداری این شهر رفت.

شاگردان هماد سامری در این دیدار توانستند با نتیجه نزدیک ۷۳ بر ۶۸ میزبان خود را شکست داده و از جهنم سبز گرگان با یک برد شیرین خارج شوند.

تیم نفت آبادان با این پیروزی با ۱۲ امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی جای گرفت.

تیم پتروشیمی بندر امام نیز در این هفته با قرعه استراحت مواجه شده بود.

ارسال دیدگاه