دفعات بازدید: 687

تاریخ انتشار: 1393/09/26 - 15:08

پرواز شاهين بر آسمان خوزستان!

نتايج هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال خوزستان+جدول و برنامه هفته دوازدهم

تيم شاهين ماهشهر كه در اين فصل به سبب كسب پيروزي‌هاي ارزشمند مقابل حريفان توانسته در جمع مدعيان قرار بگيرد و موفق شد در يك هفته مانده به پايان نيم‌فصل با 22 امتياز در مكان چهارم جاي گرفته و حريف دندان‌گردي براي ساير تيم‌ها باشد.  جايگاهي كه به نظر مي‌رسد تا حدي فراتر از انتظار نيز نبوده است.

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر شاهين كه به سبب تغييرات انجام شده در كادر فني و نيز از دست دادن بازيكنان متعدد و جذب بازيكنان جديد در آغاز فصل نتايج چندان درخشاني كسب نمي‌كرد، رفته‌رفته خود را بازيافته و احياء كرد. جوانان مستعد و با انگيزه اين تيم تحت رهبري مجيدي‌نسب هفته به هفته اوج گرفتند و در هر بازي بهتر از قبل ظاهر شدند.

روند صعودي اين تيم به شكلي پيش رفت كه سفيدپوشان بندر تيم‌هاي مدعي را يكي از پس از ديگري از دم‌تيغ گذراندند و در 6 هفته گذشته در برابر هيچ تيمي زانو نزده و شكست نخوردند. خط دفاع مستحكم تيم شاهين با دريافت 10 گل به عنوان دومين خط دفاع برتر در يك هفته مانده به پايان دور رفت دست يافت. خط حمله موفق شاهين عليرغم مصدوميت عملكرد بازيكنانش با به ثمر رساندن 21گل، سومين خط حمله برتر نيز محسوب مي‌شود.

استقلال‌شوشتر تيمي بود كه در هفته دوازدهم تن به شكست مقابل شاهين داد و نتوانست قهرماني زودهنگام خود را جشن بگيرد. شاگردان مجيدي‌نسب با اين رويه براي حريفانشان خط و نشان كشيدند، البته اگر مشكلات مالي‌شان حل نشود، چه بسا سدي بزرگ برابر گام برداشتن در مسير موفقيت باشد.

ارسال دیدگاه