دفعات بازدید: 3,007

تاریخ انتشار: 1393/09/27 - 2:07

پتروشيمي مارون بارز كرمان را با شكست بدرقه كرد+عكس و جدول

پتروشيمي مارون واليبال ليگ دسته يك كشور

پتروشيمي مارون با انجام يك بازي منطقي و زيبا بارز كرمان را با شكست بدرقه كرد.

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر عصر امروز در ادامه مسابقات دسته يك واليبال كشور پتروشيمي مارون در ورزشگاه بعثت ماهشهر ميزبان بارز كرمان بود كه موفق شد با انجام يك بازي زيبا و تاكتيكي نماينده كرمان را با نتيجه 3 بر 1 از پيش رو بردارد.

در اين مسابقه ابتدا در ست اول پتروشيمي مارون با حساب 25 بر 20 پيروز  شد.

 در ست دوم تيم كرمان موفق شد با حساب 25 بر 20 پيروز شود.

در ست سوم بازيكنان متعصب مارون در حالي كه 4 امتياز از حريف خود عقب بودند توانستند با انجام يك بازي هماهنگ و زيبا ست را با حساب 25 بر 22 به سود خود به اتمام برسانند.

در ست چهارم نيز پتروشيمي مارون با درخشش قجري بازيكن جوان و خوش آتيه خود و همچنين بازي خوب و روان بازيكن برزيلي توانست با حساب 25 بر 13 پيروزي اين ست باشد تا در پايان با نتيجه 3 بر 1 اين بازي را به سود خود به اتمام برساند.

خادم علي تهذيبي رئيس اداره ورزش و جوانان ماهشهر و همچنين هاشمي رئيس هيئت واليبال ماهشهر  از نزديك شاهد برگزاري اين مسابقه بود.

از نكات قابل توجه و تحسين بر انگيز در اين مسابقه حضور هزاران تماشاگر مشتاق ماهشهري بود كه با تشويق هاي خود حال و هواي ديگري به اين مسابقه داده بودند.

جدول رده بندي مسابقات :

1-   ذوب آهن اصفهان 16 امتیاز

2-   پیشگامان شفق اردکان 16امتیاز

3-   مناطق نفت خیز جنوب 10 امتیاز

4-   پتروشیمی ماهرون 8 امتیاز

5-   شهرداری اراک 6 امتیاز

6-   پدافند اصفهان 4 امتیاز

7-   لاستیک بارز کرمان 4 امتیاز

8-   گل گهر سیرجان 2 امتیاز

واليبال پتروشيمي مارون

تيم واليبال بارز كرمان در ليگ دسته يك واليبال كشور

 

مديرعامل مارون

ماهشهر هيئت واليبال

پتروشيمي مارون واليبال ليگ يك

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :5

  • محمودیان،

    تاریخ : ۲۷ - آذر - ۱۳۹۳

    باعرض سلام، پیروزی ارزشمند پتروشیمی مارون مقابل تیم بارزکرمان رو مدیران و کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک میگم ، به امید موفقیت در بازی های آینده،


  • رضا حیاتی

    تاریخ : ۲۷ - آذر - ۱۳۹۳

    زنده باد تیممون مارون.
    دست همه درد نکنه


  • سید محمود هاشمی

    تاریخ : ۲۷ - آذر - ۱۳۹۳

    با سلام.خدمت شما آقای کاظمی عزیز و پیام رسان ورزش ماهشهر…عزیز من علاوه بر از نزدیک دیدن بازی سرپرست تیم هستم که با هراران نفر دست و پنجه نرم کردم تا تیم رو راه انداختیم…در ضمن دونفر از عزیزان کمیته ورزش پتروشیمی مارون به نمایندگی از شرکت بنده دو همراهی میکنند که جا داره از رحمات این عزیزان هم کمال قدردانی رو بکنم آقابان…فرید سمایی و مهدی گلابی منش……ایشالا نتیجه مورد دلخواهمونو بگیریم که مزد زحماتمون رو گرفته باشیم…ممنون از همکاری شما دوستان عزیز


  • فريدون شكاري از سربندر

    تاریخ : ۲۹ - آذر - ۱۳۹۳

    سلام ..بايد آفرين گفت به تيم واليبال مارون كه روز به روز دارد بهتر مي شود. وانشالله كه موفق باشد و بايد به سيد هاشمي تبريك گفت كه واقعا داره از دل جون براي تيم مارون زحمت ميكشه..


  • علي اصغر بهشتي

    تاریخ : ۳۰ - آذر - ۱۳۹۳

    با تبريك پيروزي تيم واليبال پتروشيمي مارون به تمامي مردم فهيم و ورزش دوست ماهشهر و به اميد رسيدن به ليگ برتر كه لياقت جوانان خوب ماهشهر است


ارسال دیدگاه