دفعات بازدید: 932

تاریخ انتشار: 1393/09/27 - 17:37

واليبال در ماهشهر زنده شد!

واليبال مارون,ليگ دسته يك,مارون,ماهشهر,پتروشيمي,واليبال صنايع,

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر ساليان زيادي بود كه از تكاپو در رشته واليبال در ماهشهر خبري نبود تا اينكه سيد محمود هاشمي سكان رهبري هيئت واليبال ماهشهر را به عهده گرفت و جان تازه اي را به اين رشته ورزشي در ماهشهر داد.

هاشمي رئيس هيئت واليبال ماهشهر به همراه  اعضاء هيئت واليبال و همچنين تلاش مربيان ، داوران و بازيكنان بار ديگر واليبال ماهشهر را احياء كرد.

از جمله اقدامات هيئت واليبال برگزاري مسابقات در رده هاي مختلف بانوان و آقايان است و اما هيئت فعال واليبال ماهشهر به اين اقدامات اكتفاء نكرد و با رايزني و متقاعد كردن مسئولين ورزش پتروشيمي مارون در ليگ دسته يك كشور با حضور پتانسيل هاي استاني و شهرستاني و همچنين اضافه كردن چند بازيكن در پست هاي مختلف در اين مسابقات شركت كرد.

از ديگر اتفاقات جالب و تحسين برانگيز در واليبال ماهشهر انتقال مائده ناخدا اصل بازيكن خوش تكنيك و آتيه دار واليبال ماهشهر به تيم ليگ برتري گاز تهران بود.

هم اينك ذوق و شوق فراواني در بين ورزشكاران رشته واليبال در شهرستان ماهشهر ايجاد شده و مردم ماهشهر با حضور چشم گير خود در سالن بعثت ماهشهر نشان دادند كه به رشته واليبال علاقه دارند و پتانسيل لازم را جهت شركت در ليگ هاي كشوري را دارند.

اين پايگاه به خاطر حضور هزاران تماشاگر مشتاق ماهشهري در بازي پتروشيمي مارون و بارز كرمان بر حسب رسالت خود اين متن را روي خروجي سايت قرار داد  

پايگاه خبري ورزش ماهشهر به نمايندگي تشكر و قدرداني خود را از زحمات تمام كساني كه در تشكيل تيم واليبال پتروشيمي مارون نقش داشتند اعلام ميدارد.

ارسال دیدگاه