دفعات بازدید: 11,092

تاریخ انتشار: 1390/09/14 - 19:16

اطلاعیه فوری

 

به اطلاع کلیه ورزشکاران و ورزش دوستان استان خوزستان و شهرستان بندر ماهشهر می رساند که خبرگزاری ورزش و جوانان ماهشهر قصد دارد خبرهای ورزشی هیئت ها ، باشگاه ها ، ادارات و نهادی های مختلف را در این سایت درج نماید ضمناً خواهشمند است نظرات خود را برای ما در مورد خبرهای مختلف ذیل همان مطلب ارسال بفرمائید

چون قصد داریم بصورت جمعی و خردمندانه وبا تفکر حرکت نماییم تصمیم بر این شد که از بین خانواده شریف ورزش خوزستان و شهرستان بندر ماهشهر ؛افرادی را که تمایل به همکاری  وهمیاری در این زمینه را دارند  دعوت نماییم تا در صورت  تمایل در این حرکت نتیجه بخش وآرمانی ما را یاری نمایند و با این خبرگزاری همکاری نمایند.

لذا از تمامی کسانی که تمایل دارند در این حرکت منطقی و طبیعی شرکت داشته باشند  دعوت بعمل می آید تا  درصورت موافقت در بخش نظرات همین مطلب آمادگی خود را اعلان نمایند .

شایان ذکر است از کسانی که دوست ندارند به هر عنوان بنا به شرایط موجود نامی از آنان در خروجی سایت قرار گیرد تضمین میدهیم که نام آنان  هرگز در خروجی قرار نخواهد گرفت .

اطلاعات تکمیلی به همراه خبرهای پشت پرده دیگر  بزودی بر روی خروجی سایت قرار خواهد گرفت.

از اظهار لطف و محبت دوستان نهایت تشکر وسپاس را دارم.اما خواهشمند است از الفاظ خارج از عرف که حمل بر توهین و خروج از اخلاقیات باشد در بخش نظرات شدیدا پرهیز نمایید درغیر این صورت از انتشار و تایید ان معذوریم.

از آن دسته از افرادی که زحمت کشیده و مطالب ورزشی را جمع آوری نموده اند خواهشمند به سه طریق ذیل با ما تماس حاصل فرمایند :

جهت تسهیل در امور شماره تلفکس و تلفن همراه و آدرس ایمیل هم تقدیم میگردد.

تلفکس : 06522328369   تلفن همراه : 09169518694     ایمیل : varzesh_mah@yahoo.com

اینجانب فکر نمیکردم با سیل انبوهی از ایمیل ها و پیغام ها در سایت و خصوصا ایمیل وموبایل روبرو شوم بازم از همه دوستان تشکر وقدردانی میکنم که این مجموعه را شرمنده کردند ، امید است با مساعدت همه شما ورزش دوستان و علاقه مندان در جهت توسعه اطلاع رسانی گامی موثر را برداریم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • تنگاره

    تاریخ : ۱۶ - آذر - ۱۳۹۰

    باسلام
    عزیزان میتوانند جهت درج اخبار ورزشی مرتبط با صنایع نفت و پتروشیمی ماهشهر از سایتهای زیر نیز استفاده فرمایند:
    شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر: http://www.posc.ir
    سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر: http://mah.piho.ir/Global/Fa/default.aspx
    به امید تعامل هرچه بیشتر ورزش ماهشهر و صنایع نفت و پتروشیمی


  • یوسف علی پور

    تاریخ : ۱۷ - آذر - ۱۳۹۰

    بسیار عالی است.من هم همکاری می کنم.


ارسال دیدگاه