دفعات بازدید: 1,738

تاریخ انتشار: 1393/10/01 - 1:11

نايب قهرماني بانوان ماهشهري در مرحله سوم لیگ نجات غریق بانوان خوزستان

نجات غريق بانوان ماهشهر

نايب قهرماني بانوان ماهشهري در مرحله سوم لیگ نجات غریق بانوان خوزستان

مرحله سوم رقابت‌های لیگ نجات غریق بانوان خوزستان با ایستادن تیم نفت اهواز بر سکوی نخست به پایان رسید.

حر حاجیان، رییس هیات نجات غریق استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی اظهار کرد: این مرحله از مسابقات 21 آذرماه به میزبانی شوشتر برگزار شد.

وی با بیان این‌که 9 تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند، درباره نتایج بخش تیمی این مسابقات، گفت: در پایان این مرحله نفت اهواز با 234 امتیاز جایگاه اول را به خود اختصاص داد، ماهشهر با 212 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و آبادان با 195 امتیاز سوم شد.

رییس هیات نجات غریق خوزستان درباره نتایج بخش انفرادی ماده 100 متر بامانع رده سنی زیر 30 سال عنوان کرد: سعاد عساکره و سعاد سیاحی هر دو از نفت اهواز به ترتیب اول و دوم شدند و سنا بطانی از آبادان سوم شد.

وی ادامه داد: در همین ماده و در رده سنی بالای 30 سال، بهناز سیاحی از تیم شهید بابک معتمد اهواز اول شد، نگاه باندو از آبادان در جایگاه دوم قرار گرفت و غزال خدادادی از نفت اهواز در مکان سوم ایستاد.

حاجیان بیان کرد: در ماده 66 متر حمل آدمک رده سنی زیر 30 سال، سعاد عساکره از نفت اهواز قهرمان شد، نیلوفر یوسفی به عنوان شرکت‌کننده آزاد در مکان دوم قرار گرفت و شیما حسینی از ماهشهر سوم شد.

وی افزود: در ماده 50 متر حمل آدمک رده سنی بالای 30 سال، غزال خدادادی از نفت اهواز عنوان نخست را به خود اختصاص داد، بهناز سیاحی از تیم شهید بابک معتمد اهواز دوم شد و مهسا دشتی از ماهشهر جایگاه سوم را ازآن خود کرد.

رییس هیات نجات غریق خوزستان گفت: در ماده 100 متر حمل آدمک بافین رده سنی زیر 30 سال، پرستو صمدی از تیم شهیدبابک معتمد اول شد، نیلوفر یوسفی به عنوان شرکت‌کننده آزاد در جایگاه دوم قرار گرفت و شیوا امراللهی از ماهشهر سوم شد.

وی بیان کرد: در ماده 100 متر حمل آدمک بافین رده سنی بالای 30 سال، صغری مبارکی از ماهشهر، طاهره حیادری از آبادان و معصومه ابوالحسنی از چمران به ترتیب اول تا سوم شدند.

حاجیان عنوان کرد: در ماده 4 در 33 متر امدادی حمل آدمک رده سنی زیر 30 سال، تیم‌های ماهشهر، نفت اهواز و آبادان به ترتیب اول تا سوم شدند و در همین ماده و رده سنی بالای 30 سال، تیم‌های نفت اهواز، ماهشهر و آبادان مکان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی در پایان گفت: مرحله چهارم این رقابت‌ها ماه آینده به میزبانی اهواز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه