دفعات بازدید: 982

تاریخ انتشار: 1393/10/04 - 0:17

ديدار آغاجري از تمرينات استقلال نوين ماهشهر+عكس

حبيب آغاجري احمد ثابت

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر خبرنگار اعزامي ما به محل تمرينات تيم فوتسال استقلال نوين ماهشهر رفت تا از اوضاع اين تيم براي حضور در نيم فصل دوم ليگ دسته يك فوتسال كشور با خبر شود.

بازيكنان شايسته و متعصب تيم استقلال با انگيزه اي بالا زير نظر مربيان خود مشغول به تمرين بودند كه آقاي حبيب آغاجري نماينده مردم ماهشهر در مجلس شوراي اسلامي به صورت سرزده به محل تمرينات اين تيم آمد تا از نزديك با بازيكنان و كادر فني اين باشگاه ديدار كند.

در ابتداي اين ديدار صميمانه ابتدا احمد ثابت مديرعامل باشگاه استقلال نوين ماهشهر ضمن خوش آمدگويي به آقاي آغاجري و تشكر بابت حضور ايشان  وضعيت اين باشگاه را در نيم فصل نخست به صورت خلاصه تشريح كرد.

حبيب آغاجري نماينده مردم ماهشهر در مجلس شوراي اسلامي ضمن خسته نباشيد به كليه بازيكنان و كادر فني تلاش بيش از پيش كليه اعضاء تيم را براي سربلندي نام بندر ماهشهر در فوتسال كشور را  خواستار شد و حمايت خود را از تيم استقلال نوين اعلام كرد و افزود : تمام تلاش خود را در جهت رفع مشكلات تيم خواهم كرد.

استقلال ماهشهر

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • حسین برمکی

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۳

    با عرض خسته نباشید به بچه های فوتسال و مدیر عامل محترم .انشاالله همگی سربلند باشید.اگر بدون ریا و یک دل باشید مطمعن باشید نتیجه میگیرید.علی یارتون


  • ولید

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۳

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیرعامل باشگاه آقای احمد ثابت انشالله در نیم فصل دوم تیم روند رو به رشدي داشته باشد تا انشاء لله این تیم بتواند امسال خودش را در لیگ ثابت کند و برای سال آینده با برنامه و تفکر بهتر بتوانید بازم شاهد یک تیم از ماهشهر در لیگ برتر باشیم
    ارادتمند شما ولید عساکره سرپرست وحدت چمران ماهشهر


ارسال دیدگاه