دفعات بازدید: 3,767

تاریخ انتشار: 1393/10/04 - 0:45

نظري : سومين جشنواره فرهنگي ورزشي شهداء صنايع پتروشيمي ماهشهر برگزار خواهد شد

اصغر نظري رئيس امور ورزش عمليات غير صنعتي ماهشهر

اصغر نظري رئيس فعال امور ورزش شركت عمليات غير صنعتي ماهشهر به خبرنگار ما عنوان كرد : قصد داريم سومين جشنواره فرهنگي ورزشي شهداء صنايع پتروشيمي بندر ماهشهر را در بخش آقايان در رشته هاي : واليبال ، پينگ پنگ ، شطرنج ، بسكتبال و فوتسال و همچنين در بخش بانوان در رشته هاي : آمادگي جسماني ، پينگ پنگ ، دارت ، واليبال ، بسكتبال و شطرنج برگزار كنيم.

نظري در ادامه افزود : طي نامه اي به امورات ورزش پتروشيمي ها آخرين مهلت اعلام آمادگي و ثبت نام را 7 دي ماه اعلام كرديم كه پس از مدت مقرر قرعه كشي مسابقات انجام و مسابقات در رشته هاي مختلف برگزار خواهد شد.

رئيس امور ورزش عمليات غير صنعتي در پايان بيان كرد : با توجه به محدوديت زمان بعد از تاريخ مقرر (7 ديماه) و قرعه كشي ، امكان شركت در مسابقات براي تيم هاي كه مدارك لازم يا اعلام آمادگي را ارسال نكرده اند ميسر نخواهد بود.

لازم به ذكر است جشنواره فرهنگي ورزشي شهداء صنايع پتروشيمي بندر ماهشهر در دو دور گذشته بصورت شايسته اي در رشته هاي مختلف در رده هاي بانوان و آقايان توسط امور ورزش عمليات غير صنعتي ماهشهر به انجام رسيده بود.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • هومن نقشینه

    تاریخ : ۶ - دی - ۱۳۹۳

    با سلام
    بنده با برگزاری مسابقات جام شهدای صنایع پتروشیمی موافق میباشم فقط در رابطه با قوانین برگزاری مسابقات تنیس روی میز از جمله امکانی مهیا شود که از تک بازیکنانی که در پتروشیمی هایی که تیم ندارند بتوان استفاده نمود به جهت ارتقا سطح مسابقات ضمنا در برگزاری شرایط برگزاری مسابقات به حرمت نام پاک شهدا که بر روی این مسابقات است کمی جدی تر و با شرایطی که در شان آن عزیزان باشد یرگزار شود.در آخر از برادر عزیز و بزرگوار جناب آقای نظری به جهت مدیریت در برگزاری مسابقات و آقای کاظمی نژاد مدیر سایت به جهت ایجاد امکان نظرات ورزشکاران کمال سپاس و قدردانی را داریم.


ارسال دیدگاه