دفعات بازدید: 1,135

تاریخ انتشار: 1393/10/07 - 15:41

کاروان تیم دوچرخه سواری بندرماهشهر دچار سانحه شد+تصاوير

كاروان دوچرخه سواري ماهشهر

دبیر هیئت دوچرخه سواری ماهشهر گفت: شدت باد حاصل از نزدیک شدن ماشین سنگین به دوچرخه سواران سبب برخورد 3 دوچرخه سوار ماهشهری به زمین شد.
احسان مولانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ماهشهر، اظهار داشت: ساعت 15 روز جمعه پنجم دی ماه امسال چند نفر از دوچرخه سواران ماهشهری در حال تمرین کردن در مسیر شهر چمران – بندر امام خمینی (ره) دچار سانحه شدند.

وی گفت: این تیم یک تیم دوچرخه سواری جاده‌ای است که به آن دوچرخه سواری استقامت گفته می‌شود که باید تمرینات خود را در جاده پیگیری کند اما متاسفانه روز گذشته بر اثر بی‌احتیاطی و عدم رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی یک دستگاه ماشین سنگین سبب شد 3 تن از دوچرخه سواران صدمه ببینند.

دبیر هیئت دوجرخه سواری شهرستان ماهشهر در تشریح این حادثه بیان کرد: این ماشین سنگین در جهت مخالف مسیر تردد در حال حرکت بود و به دوچرخه سواران نزدیک شد و با سرعت از کنار آن‌ها عبور کرد و به دلیل فاصله بسیار نزدیک شدت باد سبب شد که دوچرخه سوران تعادل خود را از دست بدهند و به زمین برخورد کنند.

وی افزود: این حادثه در حالی اتفاق افتاد که دوچرخه سواران همراه با اسکورت و چراغ گردان بودند و علی رغم اینکه خود دوچرخه سواران با اشاره دست سعی بر این داشتند که راننده را از حضور خودشان مطلع کنند اما تلاش آن‌ها بی‌فایده بود.

مولانی تصریح کرد: هر 3 دوچرخه سوار آسیب دیدند یکی از دوچرخه سواران از ناحیه کتف دچار شکستگی و دیگری از ناحیه گردن و نفر سوم هم چانه‌اش شکاف برداشت و 15 بخیه خورد اما روز آینده برای معاینه دقیق‌تر به پزشکی قانونی اعزام خواهند شد.

وی عنوان کرد: خسارت‌های وارد شده به دوچرخه در حدی است که دیگر قابل استفاده نیست و هر دوچرخه هم بیش از 10 میلیون تومان قیمت دارد.

دبیر هیئت دوچرخه سواری شهرستان ماهشهر تصریح کرد: هیچ کدام از دوچرخه سوران هیئت دوچرخه سواری بیمه مسئولیت ندارند چرا که هزینه بیمه مسئولیت کمی زیاد است متاسفانه هیچ شخصی حاضر به پذیرش هزینه آن نیست.

وی افزود: اگر اتفاقی بد‌تر و ناگوار‌تر از این حادثه رخ دهد کدام یک از مسئولان پاسخگو خواهد بود آیا ارزش سلامتی و جان این ورزشکاران از پول کمتر است.

دوچرخه سواري ماهشهر

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • sahar

    تاریخ : ۸ - دی - ۱۳۹۳

    خداروشکر تلفات جانی نداشت


ارسال دیدگاه