دفعات بازدید: 627

تاریخ انتشار: 1393/10/07 - 16:08

دواني : بی‌تجربگی استقلال ماهشهر سبب شکست در برابر زاگرس اهواز بود

بابك دواني

سرمربی تیم فوتسال استقلال ماهشهر گفت: هر دو تیم بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند اما بی‌تجربگی استقلال ماهشهر سبب شکست در برابر زاگرس اهواز بود.
بابک دوانی راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ماهشهر، اظهار داشت: هر دو تیم بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند اما متاسفانه در این دیدار شانس با تیم ما همراه نبود و نتیجه بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: هر چند که نتیجه این دیدار به سود تیم زاگرس اهواز به پایان رسید اما باید بگویم که تیم استقلال ماهشهر می‌توانست پیروز شهرآورد خوزستان باشد اما تیم ما اسیر بی‌تجربگی شد و متاسفانه به بی‌تجربگی بازیکنان خود باختیم.

سر مربی تیم استقلال ماهشهر بیان کرد: اگر در این دیدار از عدم تجربه کافی شاگردانم فاکتور بگیریم باید بگویم که هیچ چیزی از تیم زاگراس اهواز کم نداشتیم و اشتباهات فردی سبب شد که موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست بدهیم.

دوانی راد عنوان کرد: بازیکنان ما در خلق موقعیت بی‌نظیر ظاهر شدند اما متاسفانه از فرصت‌ها و موقعیت‌های خلق شده استفاده نکردند و در نتیجه تیم حریف با ضد حملات سرعتی تیم ما را غافل گیر می‌کرد و دروازه ما را باز می‌کرد.

وی گفت: تیم استقلال ماهشهر به دلیل تمرینات خوب و کسب برد در آخرین بازی دور رفت روحیه بسیار خوبی را داشت و این سبب یک بازی زیبا و تماشاگر پسند در هفته اول از دور برگشت شد.

سرمربی تیم فوتسال استقلال ماهشهر تصریح کرد: از عملکرد شاگردانم راضی هستم و من علت این اختلاف امتیاز‌ها را از دست دادن پیش فصل این دور از رقابت‌ها می‌دانم و هر چقدر هم تلاش کنیم تا به شرایط ایده آل برسیم باید بگویم که هنوز هم عقب هستیم چرا که حریفان ما روزانه در حال تمرین هستند.

وی با اشاره به قضاوت داوران در این دیدار بیان کرد: ترجیح می‌دهم درباره داوری در این بازی هیچ صحبتی نکنم.

به گزارش خبرنگار تسنیم در ماهشهر، در هفته اول از دور برگشت روز گذشته تیم فوتسال استقلال ماهشهر در شهرآورد خوزستان از تیم فوتسال زاگرس اهواز پذیرایی کرد و در ‌‌نهایت با نتیجه 5 بر 4 از این تیم شکست خورد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • ولید عساكره

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۳۹۳

    بچه ها بازی خوبی انجام دادند ولی بازی را به بازیکنان غیربومی که مسن بودن و اجازه ندادن بازی به بازکنان جوان شهر نتیجه را واگذار کردند اقای دوانی کیاوش اگه میخواد مربی گری کنه بهش بگین از بیرون بازی رو نگاه کن تیم بیشتر نتیجه میگیره تا جای که تو زمین باشه و نتونه کاری برا تیم کنه


  • حسین برمکی

    تاریخ : ۸ - دی - ۱۳۹۳

    آقای کاظمی شما همه دیدگاه رو که نظر خود را میدهیم بگذارید مثلا من میگم شما میگید آقای دوانی سرمربی هستش پس چرا خودش تعویض نمیکنه و کیاوش دستور تعویض صادر میکنه. !


ارسال دیدگاه