دفعات بازدید: 715

تاریخ انتشار: 1393/10/07 - 16:38

جلسه هيئت فوتبال با مديران تيم هاي ليگ برتر فوتبال خوزستان+عكس

 محمديان هيئت فوتبال

شنبه 6 دي ماه هيئت فوتبال خوزستان جلسه اي با مديران تيم هاي ليگ برتري خوزستان برگزار كرد.

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر در اين جلسه ابتدا مديران تيم ها هر كدام دقايقي در خصوص مشكلات و پيشنهادات خود صحبت كردند در اين خصوص كاظمي نژاد مديرعامل شاهين ماهشهر ضمن تشكر از هيئت فوتبال خوزستان به خاطر برگزاري منظم مسابقات پيشنهاد و راهكار خود را در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن ليگ برتر فوتبال خوزستان و همچنين ايجاد انگيزه دوچندان در بين تيم ها ارائه كرد و عنوان كرد : با توجه به اينكه دو تيم نخست به ليگ دسته 3 كشور صعود ميكنند ميتوان تصميمي براي تشويق تيم ها گرفته شود و تيم هاي سوم و چهارم از ورودي مسابقات فصل 94 معاف شوند و همچنين به تيم پنچ مسابقات 60% تخفيف ورودي فصل 94 به تيم ششم : 50 % ورودي فصل 94 تيم هفتم : 40 % ورودي فصل 94 و تيم هشتم اين رقابتها هم از 30 % از پرداخت ورودي در فصل 94 معاف شوند.

كاظمي نژاد بيان كرد : با توجه به درخواست و تاييد اكثر تيم هاي حاضر در ليگ برتر فوتبال خوزستان اميدوار هستيم هيئت فعال فوتبال خوزستان با اين طرح موافقت كند زيرا اين طرح از جهات مختلف هم به نفع باشگاه ها و هم به نفع رشد و ايجاد انگيزه در فوتبال خوزستان ميشود.

طرفي نايب رئيس هيئت فوتبال خوزستان ضمن خوش آمد گويي به حاضرين در جلسه ابتدا شروع مسابقات در نيم فصل دوم را 12 دي ماه  و اختتاميه مسابقات را 25 اسفند اعلام كرد.

طرفي در ادامه افزود : پيشنهاد طرح مطرح شده در خصوص ايجاد انگيزه دوچندان در بيت تيم ها را در مجمع هيئت رئيسه عنوان خواهيم كرد و نتيجه را بزودي اعلام خواهيم كرد.

لازم به ذكر است طرفي نايب رئيس هيئت فوتبال خوزستان در اقدامي نو و شايسته در نيم فصل نخست مسابقات ليگ برتر فوتبال خوزستان به صورت سرزده به تمامي شهرهاي استان سفر كرد و از نزديك شاهد و ناظر برگزاري مسابقات بود.

در اين جلسه محمديان رئيس كميته اجرايي و پور رجب نيز حضور داشتند.

هيئت فوتبال خوزستان

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • ولید

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۳۹۳

    به امید موفقیت تیم شاهین وصعود به لیگ سه کشور


ارسال دیدگاه