دفعات بازدید: 604

تاریخ انتشار: 1393/10/07 - 17:11

كياني زاده : خوزستان ميزبان گردهمايي مسوولان ورزش

با حضور وزیر ورزش؛
خوزستان ميزبان گردهمايي مسوولان ورزش

مديركل ورزش خوزستان از برگزاری اولین گردهمايي بزرگ مسوولان ورزشي كشور با حضور وزير ورزش و جوانان به میزبانی خوزستان خبر داد.

فرامرز كياني​زاده اظهار كرد: از نهم تا يازدهم دی ماه ميزبان تمام مسوولان ورزشي كشور از جمله وزير ورزش، معاونان او، مديران كل ستادي، روساي فدراسيون​هاي كشوري و مديران كل ورزش و جوانان استان​ها در اهواز باشيم.

وی گفت: چنين تمركز مسوولان كشوري براي اولين بار است درخوزستان انجام مي​شود و نمي​دانم چنين اتفاقي در استان​هاي ديگر افتاده است يا خير. به هر حال كار خيلي بزرگ و سنگيني است و من هم هميشه گفته​ام كه احساس و اعتقادمان اين است كه خوزستان از ظرفيت و توانايي بسيار بالايي برخوردار است.

كياني​زاده افزود:برگزاري اين همايش يك فرصت براي خوزستان است؛ چرا كه با توجه به حضور مسوولان ورزشي كشور در اين‌جا، مسوولان استان مي​توانند از اين فرصت استفاده كنند و ضمن ارايه توانمندي​ها و كارهاي انجام شده، به كمبودها و مشكلات نيز اشاره داشته باشند.

وي به برنامه​هاي سفر وزير ورزش و ساير مسوولان ورزشي كشور به خوزستان اشاره كردو گفت: روز دهم دي​ماه به همراه با وزير ورزش از دو طرح ملي در اهواز كه اعتبارات آن توسط شركت توسعه و تجهيز و خود وزارت مشخص مي​شود، بازديدمی کنیم تا با صحبتي كه با وزير خواهيم داشت، در اين بخش به ما كمك كند. يكي از اين بازديدها، از سالن چند منظوره 4500 نفري در مجموعه ورزشي 16 هكتاري اهواز است كه طرحي ملي است و تاكنون تقريبا 20 درصد پيشرفت داشته است و به اعتبار بسياري براي تكميل نياز داردخوزستان واقعا به اين سالن نياز دارد.

ديگر بازديد هم از مجموعه ورزشي بانوان معلول در كوي طلاب اهواز است كه مجموعه بسيار بزرگي است كه سالن آن آماده است و مي​خواهيم وزير از ساير قسمت​هاي آن بازديد داشته باشد.

ارسال دیدگاه