دفعات بازدید: 621

تاریخ انتشار: 1393/10/11 - 0:06

دیدار تهرانی های صدرنشین با تیم های چهارم و پنجم

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابت تیم های هفت الماس قزوین و نفت آبادان بر سر رده چهارم جدول رده بندی هر هفته شدیدتر می شود. هر دو تیم در هفته چهاردهم لیگ ملی میزبان تهرانی های صدرنشین هستند و پیروزی هر کدام باعث تثبیت رده چهارم برای آن تیم می شود.

تیم مهرام تهران در حالی برای دیدار با هفت الماس به قزوین سفر می کند که مصطفی هاشمی سرمربی تیم به علت محرومیت از سوی کمیته انضباطی حق هدایت تیم خود را ندارد. سیاست محافظه کارانه دولو سرپرست فدراسیون باعث شده که احکام انضباطی به طور رسمی از طریق سایت فدراسیون اعلام نشود اما اخبار کمیته به بیرون درز کرده و شنیده می شود حکم 2 جلسه محرومیت هاشمی تایید شده است اما از جریمه نقدی اولیه 2 میلیون تومان کم شده است.

در هر حال تیم مهرام با توجه به برگزاری بازی در قزوین، کار راحتی مقابل هفت الماس نخواهد داشت.

نفت به دنبال پس گرفتن رده چهارم

نفت آبادان بعد از شکست در قزوین و یک هفته استراحت، میزبان دانشگاه آزاد است. دانشگاه آزاد همچنان به رکورد خوب فصل خود ادامه می دهد و از طرفی نفت جزء تیم های شهرستانی است که در خانه بازی های بهتری را انجام می دهد.

نفتی ها در یک هفته استراحت خود، رده چهارم جدول را به هفت الماس واگذار کردند و قطعا نیم نگاهی هم به بازی این تیم مقابل مهرام خواهند داشت.

احتمال غیبت صمد در بازی اصفهان

بعد از خبر مصدومیت صمد نیکخواه بهرامی مقابل شهرداری گرگان، هنوز خبر جدیدتری در مورد وضعیت این بازیکن به گوش نرسیده است اما کاپیتان تیم ملی به احتمال زیاد در بازی این هفته پتروشیمی مقابل پمینا غایب خواهد بود. هر چند با توجه به شرایط هفته های اخیر پمینا و رکورد 3 برد و 10 باخت این تیم به نظر نمی رسد که پتروشیمی مشکلی برای بازی بدون صمد داشته باشد.

از سوی دیگر بازیکنان پتروشیمی مسابقه طولانی و سختی در هفته سیزدهم مقابل شهرداری گرگان داشتند و سفر به اصفهان هم به این موضوع اضافه شده تا احتمالا تیم قهرمان فصل قبل با خستگی به مصاف تیم میزبان برود.

بازگشت تماشاگران گرگانی

شهرداری گرگان که بهترین استفاده را از بازی بدون تماشاگر مقابل مهرام کرد و پتروشیمی را تا آستانه باخت پیش برد، این هفته با حضور تماشاگران میزبان ثامن مشهد است.

در هفته های اخیر حتی تماشاگران گرگانی هم متوجه ضرر رفتارهای داخل سالن آنها برای تیم خودی شده اند و مسئولان تیم به علاوه کبیر سرمربی گرگان حرف از فرهنگ سازی برای تماشاگران می زنند.

با این اوصاف باید دید یک جلسه محرومیت چه تاثیری در رفتار تماشاگران گرگانی داشته است؟

برنامه هفته چهاردهم لیگ ملی؛ پنجشنبه 11 دی:

شهرداری گرگان – ثامن مشهد

پمینا – پتروشیمی بندرامام

هفت الماس قزوین – مهرام تهران

نفت آبادان – دانشگاه آزاد

تمام دیدارهای این هفته رأس ساعت 16 برگزار می شود.

تیم صنایع ماهشهر در این هفته استراحت دارد.

ارسال دیدگاه