دفعات بازدید: 833

تاریخ انتشار: 1393/10/11 - 0:23

لیگ برتر باشگاههای کشور / تساوی پتروشیمی و شهرداری در ماهشهر / درخشش اخلاق پسند با شکست بازیکن چینی

پینگ پنگ پتروشیمی بندرامام

هفته دوم از مرحله رفت مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور عصر امروز در ماهشهر برگزار شد .

به گزارش اولین پایگاه رسمی خبری تنیس روی میز ایران ، هفته دوم مرحله رفت بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر بزرگسالان باشگاههای کشور عصر امروز با انجام یک دیدار حساس در ماهشهر آغاز شد و تیم های مدعی پتروشیمی بندرامام و شهرداری تبریز به میدان رفتند .

این مسابقه در حالی که با حساب 5 بر 3 بسود پتروشیمی بندرامام جریان داشت در نهایت با نتیجه 5 بر 5 مساوی به پایان رسید . در این دیدار تیم شهرداری تبریز با ترکیب دورو فی و شو پن دو بازیکن چینی خود و ابراهیمی ، طهماسبی و صمدآبادی و با هدایت شهرام سربخشیان به میدان رفت و در مقابل پتروشیمی بندرامام مدافع عنوان قهرمانی با چهرهایی چون اخلاق پسند ، فرقدانی ، لطف الله نسبی ، احمدی فر و روئین تن در ترکیب خود داشت که مربیگری این تیم را پیمان حسنی بر عهده داشت .

در این مسابقه حساس محمدضا اخلاق پسند کاپیتان اسبق تیم ملی چهره برتر میدان بود . او موفق شد در این دیدار 3 پیروزی برای پتروشیمی بدست آورد تا سهم بسزایی در تساوی تیمش ایفا کند . اخلاق پسند در این مسابقه با بکارگیری توان و تجربه خود دورو فی بازیکن چینی تیم شهرداری را نیز شکست دهد . در تیم شهرداری نیز عیسی طهماسبی با دو برد انفرادی بهترین بازیکن تیمش بود تا از شکست تیمش جلوگیری کند .

در ادامه دیدارهای هفته دوم روز یکشنبه ساعت 15 تیم های آینده سازان و خلیج پژم در بندرعباس به میدان می روند و تیم دانشگاه آزاد اسلامی میزبان نفت آبادان خواهد بود .

بعد از انجام دیدار پتروشیمی و شهرداری در جدول رده بندی پتروشیمی بندرامام با 4 امتیاز صدرنشین است . خلیج پژم بندرعباس با 3 امتیاز و شهرداری تبریز با 2 امتیاز رده های دوم و سوم را در اختیار دارند ، دانشگاه آزاد با یک امتیاز ، نفت آبادان و آینده سازان بدون امتیاز در رتبه های بعدی جای دارند .

ریز نتایج :

شهرداری تبریز 5 ……….. پتروشیمی بندرامام 5

دونفره : صمدآبادی و ابراهیمی 1 … اخلاق پسند و احمدی فر 3
انفرادی : دورو فی 3 … میدیا لطف الله نسبی صفر
انفرادی : سامان ابراهیمی صفر … محمدرضا اخلاق پسند 3
انفرادی : شو پن 3 … محمدعلی روئین تن صفر
انفرادی : عیسی طهماسبی 3 .. محمد فرقدانی 2
انفرادی : محمد صمدآبادی صفر … عارف احمدی فر 3
انفرادی : دورو فی 2 … محمدرضا اخلاق پسند 3
انفرادی : سامان ابراهیمی صفر … میدیا لطف الله نسبی 3
انفرادی : شو پن 3 … محمد فرقدانی 2
انفرادی : عیسی طهماسبی 3 .. محمدعلی روئین تن 1

گیم ها : پتروشیمی بندرامام 20 … شهرداری 18
پوئن ها : پتروشیمی بندرامام 362 … شهرداری 347
سرمربی شهرداری تبریز : شهرام سربخشیان
سرمربی پتروشیمی بندرامام : پیمان حسنی

ارسال دیدگاه